מוריניו יועמד לדין על "שפה לא הולמת"
לפי המצלמות: מנג'ר יונייטד קילל לאחר ה-2:3 על ניוקאסל
פורסם:

ממשיך להסתבך. ז'וזה מוריניו יועמד לדין על ידי ההתאחדות האנגלית לאחר שהשתמש בשפה פוגענית בדברים שאמר לאחר הניצחון של מנצ'סטר יונייטד 2:3 על ניוקאסל במחזור הליגה האחרון.
המנג'ר של השדים האדומים יוכל להגיב עד יום שישי בערב להאשמות, אך רוב הסיכויים שיקבל עונש הרחקה. מההתאחדות נמסר: "השפה שבה השתמש מוריניו, כפי שנקלטה בעדשת המצלמה, היתה פוגענית ו/או מעליבה ו/או לא הולמת".
מוריניו שנמצא תחת לחץ כבד בשל התוצאות של קבוצתו וחושש למעמדו תקף בסיום המשחק את העיתונאים וטען כי הוא מרגיש שרודפים אחריו. יונייטד חזרה מפיגור 2:0 וגברה על המגפייז 2:3 בזכות שער ניצחון של אלכסיס סאנצ'ס.
מצאתם טעות לשון?