mako
פרסומת

מאפס למאה: ליברפול עלתה עם 0:2 בזלצבורג

ליברפול עמדה בלחץ. אלופת אירופה גברה 0:2 על זלצבורג בזכות צמד פנטסטי של קייטה וסלאח (בתוך 100 שניות) וכבשה את ראשות הבית בדרך לשמינית הגמר. האוסטרים, שהיו נהדרים, יצנחו לליגה האירופית. גם נאפולי עלתה אחרי 0:4 על גנק משלושער של מיליק

פורסם:
הקישור הועתק
sportFive980319
צילום: ספורט 5