sportFive1193216 (צילום: ספורט 5)
צילום: ספורט 5
sportFive1193218 (צילום: ספורט 5)
צילום: ספורט 5

פיינליסטית ליגת האלופות, ליברפול, הכריזה על השקת LFC Gaming, פלטפורמה אינטראקטיבית חברתית אשר תעזור לקבוצה לשפר את "הקשרים" עם אוהדי הקבוצה באמצעות טורנירי פיפ"א ופעילויות אחרות כוללות משחקי וידאו אחרים ושידורים חיים ברשתות החברתיות.

פלטפורמת מעורבות לקוחות היא תוכנה המסייעת לחברות לנהל, לנתח ולייעל את הקשר עם הלקוח או במקרה זה אוהד. ניתן למדוד באמצעות נתוני התגובות, לייקים, קליקים, לידים, וכל מידע שהקבוצה תצטרך כדי לדעת איפה ומתי יש הזדמנויות חדשות להגדלת החשיפה, להעלאת תוכן ייחודי ומקורי.

הרעיון מאחורי יצירת פלטפורמות אלו הוא לעזור לקבוצות ספורט ולארגונים אחרים להתחבר טוב יותר עם האוהדים שלהם בצורה יותר חדשנית מאשר שימוש רק בצינורות המדיה הישנה כמו שידורי טלוויזיה. כדי להגיע ליותר אוהדים, הקבוצה האנגלית נכנסה לשותפות עם חברת Rival, האחראית על פיתוח פלטפורמה אינטראקטיבית זו, כדי לעזור לקבוצה להשיק את LFC Gaming.

מליברפול נמסר: "LFC Gaming היא קהילת משחקים מקוונים חדשה המאפשרת למעריצים לשחק באופן חברתי ולהתחרות זה בזה על פרסים בכמה מהמשחקים והכותרים הפופולריים בעולם, כגון EA FIFA, EA Madden, EA NHL, NBA2K ועוד."

טורנירים עבור LFC Gaming מתחילים כבר מחר ב-13 במאי, ודורשים מהשחקנים ליצור חשבון באתר Rival כדי להשתתף. נכון לעכשיו ולמרות הציטוט מהקבוצה, הטורנירים היחידים שמוצעים כעת הם רק לפיפ"א על קונסולות האקס בוקס והפלייסטיישן. נכון לעכשיו, FIFA הוא המשחק היחיד ש-LFC Gaming מארחת טורנירים עבורו, אבל אפשר להניח שכל התהליך עדיין נמצא בחיתוליו, הרי ההצהרה לגבי הפלטפורמה נחשפה רק אתמול.