קרדיט - אקטיוויז'ן (צילום: ספורט 5)
קרדיט - אקטיוויז'ן | צילום: ספורט 5

תוכנת האנטי צ'יט של אקטיוויז'ן למשחקי קול אוף דיוטי שלה, Ricochet, תפסה כמעט 200,000 צ'יטרים בחודשיים האחרונים. התוכנה שיצאה לראשונה בדצמבר לקראת סוף שנה שעבר, חצי שנה לאחר מכן, נראה כי היא נוחלת הצלחה כנגד אלו שרוצים לפגוע בחוויית המשחק. לפי פוסט רשמי בבלוג של החברה, כותרי  Vanguard ו-Warzone ראו ירידה "משמעותית" במספר הרמאים מאז שהתוכנה החלה להחמיר את אמצעי האבטחה של המשחק.

עם זאת, עוד ציון על ידי אקטיוויז'ן שהיא ראתה גם "כמה עלייה מצערת" , בכמות הצ'יטרים, שלדבריה כל זה חלק מ"הגאות והשפל הצפויים במציאות מתסכלת זו". עוד נמסר מענקית הגיימינג כי היא אמנם תנסה כמיטב יכולתה להישאר צעד אחד לפני יצרניות הצ'יטים, אבל היא גם יודעת ש"כל יום חדש יספק איומים חדשים שימשיכו להתפתח",

כרגע, מפתחי Ricochet עובדים על טקטיקות הפחתה כדי לגרוע מכמכות הרמאים. ובכל זאת, הצוות היה פתוח לגבי המגבלות הנלוות למלחמה בשחקנים כאלה כאשר יציאת כותרי Modern Warfare 2 ו-Warzone 2 קרובה מתמיד.
המלחמה כנגד צ'יטרים, במיוחד במשחק שהוא חינם להורדה, הוא קרב תמידי, וזה מה שמחלקת האנטי-צ'יטים של אקטיוויז'ן רוצה שגיימרים יבינו לקראת העידן הבא של קול אוף דיוטי.

מאז סוף אפריל, תוכנת ה-Ricochet תפסה למעלה מ-180,000 צי'טרים בשני הכותרים, כדי להמשיך את ההתקדמות הזו, מחלקת האנטי-צ'יטים מבקשת מהשחקנים לדווח באופן ידני על כמה שיותר צ'יטרים תוך שהם מוודאים שכל חשבון שדווח הוא לגיטימי. "תוכנת הריקוש ממשיכה לעבוד בצורה חכמה וטובה יותר ככל שהזמן מתקדם", נמסר מהחברה, "האם תתקלו ברמאים? למרבה הצער, אולי כן, אבל אנחנו עובדים בלי סוף כדי להיות מהירים וטובים יותר כדי להוציא אותם מהמשחק (בכוח) ולתת לכם להתמקד בכיף”.