sportFive1165218 (צילום: ספורט 5)
צילום: ספורט 5
sportFive1165219 (צילום: ספורט 5)
צילום: ספורט 5

סוני חשפה כי שירות הפלייסטיישן פלוס שלה הגיע ל-48 מיליון מנויים. הכמות ירדה מוקדם יותר השנה, אבל עכשיו נתון זה הוא הגבוה ביותר שהיה אי פעם. סוני כנראה תנסה להגיע ל-50 מיליון בקרוב, ועם המספרים האלה סוני תופסת לעצמה מקום טוב די כדי ששירות המנויים העתידי שלה בשם הקוד "Spartacus", יגרום לזינוק אפילו יותר משמעותי כשהוא ייצא.

למי שלא זוכר, לפני זמן קצר, דווח על ידי חברת החדשות בלומברג שסוני מתכננת להחליף את שירות ה-PlayStation Now, לפלטפורמת משחקים חזקה הרבה יותר על ידי הצעת לשחקנים מבחר כותרים לשחק תמורת תשלום חודשי.סוני עובדת כבר זמן מה על השירות החדש אחרי הבנה שלפחות לעתה עתה, עתיד הגיימינג נמצא תחת שירותי מנויים שונים לגיימרים, כך זה לא הפתיע אף אחד שסוני הודיעה שהיא מתכננת  יריב ראוי לשירות הגיים פאס המצליח של מיקרוסופט.

אם סוני תצליח להמיר את כל 48 מיליון המנויים הקיימים בפלייסטיישן פלוס למנויים לשירות החדש שלה, 25 מיליון המנויים בשירות הגיים פאב יחווירו בהשוואה. השירות כנראה ימשוך יותר מנויים לפחות בהתחלה, מה שייתן ל-Xbox אתגר הרבה יותר רציני להתמודד איתו.

עם זאת, ל-Xbox יש יתרון חשוב על פני פלייסטיישן. אחת הסיבות העיקריות לפופולריות של Game Pass היא הנכונות של מיקרוסופט לכלול השקות משחקים ביום הראשון שלהם, דבר שסוני מהססת מאוד לעשות. בנוסף מיקרוסופט מציעה את אותם המשחקים גם לשחקני המחשב האישי שלאט לאט "עוברים" להיות בצד של הירוקים.

סוני תהיה חייבת לתת מענה גם לשחקני ה-PC. להוציא כותר מצליח לעולם המחשב אחרי כמה שנים שהוא נמצא תחת סוני הוא כמובן מהלך מבורך אך לא אחד שימשוך גיימרים אל שירות הסוני אם הוא לא יציע כותרים ל-PC כל חודש, וזה משהו שלסוני אין את האפשרות כרגע.