"סגל כזה לא יספיק אפילו לפלייאוף העליון"
הפועל תפתח היום את האימונים, דאגה בקבוצה מהסחבת בחיזוק
פורסם:


לגבי ז'אורז'יניו, עושה רושם שהפועל ת"א לא תחכה הרבה זמן ואם לא יגיע לארץ בקרוב וישתחרר מהחוזה בבית"ר ירושלים, היא תוותר עליו. עם ראדי עדיין קיימים פערים וגם עם דמארי צפוי מו"מ לא פשוט, ברגע שהוא ישוחרר מהחוזה שלו ברד בול לייפציג.
המאמן קובי רפואה ממשיך לעבוד קשה על חיזוק הקבוצה. שחקן בקבוצה אמר בנושא: "הסגל כמו שהוא נראה כרגע לא יספיק אפילו לפלייאוף העליון. אנחנו הפועל ת"א, אסור שתחזור עונה כפי שהייתה כאשר ירדנו ליגה. כולם צריכים להסיק מסקנות מזה ולהיערך בהתאם".
מצאתם טעות לשון?