סוף הדרך: עופר טסלפפה התפטר מהפועל ר"ג
אחרי 3 הפסדים רצופים, המאמן עזב. דגו וזאדה מועמדים
פורסם:


לאחר שהתפטר, טסלפפה בחר לקחת על עצמו את כל האחריות: "בעקבות רצף ההפסדים מאז החזרה מהפגרה והתוצאות המאכזבות בתקופה האחרונה, החלטתי לקחת את האחריות ולהתפטר מתפקידי. יש גם עונות כאלו בקריירה של מאמן, וצריך לדעת מתי לעצור. אני רוצה להודות לבעלים ולהנהלה על הסבלנות, על ההשקעה הרבה בחלון ההעברות ובכלל על היחס, אין הרבה אנשים כאלו בכדורגל. מקווה שהקבוצה תחזור לדרך המלך ותצליח לעשות עוד העונה דברים יפים."
בתום 22 מחזורים, רמת גן רחוקה לא פחות מ-12 נקודות מהמקום הראשון - ונמצאת עם רצף של שלושה הפסדים, ולמעשה רק עם ניצחון אחד מאז סוף דצמבר. הערב, היא נכנעה לשער של עודד צ'וקול בדקה ה-80, שחרץ את גורלה - ולאחר מכן, גם את גורלו של המאמן, שסיים את תפקידו.
מצאתם טעות לשון?