פברגאס וארשבין. כוכבי ארסנל בתפוצה עולמית (רויטרס) (צילום: מערכת ONE)
פברגאס וארשבין. כוכבי ארסנל בתפוצה עולמית (רויטרס) | צילום: מערכת ONE

בשורה משמחת לאוהדי ארסנל מחוץ לבריטניה: התותחנים חתמו על הסכם שיווק של ערוץ הטלוויזיה של הקבוצה עם חברת אמ.פי אנד סילבה ויחלו לשדר את משחקי הקבוצה בתפוצה בינלאומית.

הקבוצה הלונדונית סיכמה עם החברה על חוזה בלעדי לשיווק של זכויות השידור בערוץ הטלוויזיה של ארסנל, שעד כה ראה אור בעיקר באתר האינטרנט של המועדון. העסקה בין הצדדים נחתמה עד עונת 2013. 

הכיסוי הטלוויזיוני יכלול שלוש עונות משחקים בפרמייר ליג כאשר הזכויות לשיווק הערוץ נמכרו לכל המדינות למעט בריטניה ואירלנד, הנהנות בין כה משידורי הערוץ של ארסנל במסגרת ההסכם של חברות הטלוויזיה באי הבריטי.

העסקה המדוברת מהווה הישג חשוב עבור אמ.פי אנד סילבה, שבאמתחתה ניתן למצוא גם את ערוצי הטלוויזיה של קבוצות הפאר האיטלקיות אינטר, יובנטוס, רומא ומילאן. הסוכנות הבינלאומית תשווק עתה את פורמט הטלוויזיה של הקבוצה שיכלול בין היתר כיסוי מלא של התותחנים וגם תכנית סיכום שבועית עם רגעי השיא של אותו השבוע.

הצוות המקצועי של ארסנל, השחקנים והמאמנים, אמורים לשתף פעולה ולהתראיין לערוץ הקבוצה בראיונות בלעדיים שישווקו לצרכנים.  במסגרת שידור המשחקים יהיה כיסוי מלא של משחקי הקבוצה בפרמייר ליג וגם בצ'מפיונס ליג.

ואן פרסי ונאסרי. גם בצרפת והולנד יצפו בהם מעכשיו  (GettyImages) (צילום: מערכת ONE)
ואן פרסי ונאסרי. גם בצרפת והולנד יצפו בהם מעכשיו (GettyImages) | צילום: מערכת ONE

שני דברים מעניינים נוספים בחבילת השידור, יהיו העובדה שניתן יהיה לצפות בתוכן בשיטת היי דפנישן (HD), כשלמנויים תהיה אפשרות לקבל גם את חומרי הארכיון של הקבוצה בספריית "ארסנל קלאסיק".

השיווק עתיד לשאת פירותיו הודות לגרעין האוהדים הגדול של ארסנל וגם בזכות המוניטין של סוכנות הספורט בשיווק ערוצי קבוצות. לחברה יש גם שם טוב באי הבריטי בזכות שיווקה בזמן האחרון של אסטון וילה האנגלית.

אינטר ויובנטוס.  ארסנל מצטרפת אליהן באמ.פי אנד סילבה (רויטרס) (צילום: מערכת ONE)
אינטר ויובנטוס. ארסנל מצטרפת אליהן באמ.פי אנד סילבה (רויטרס) | צילום: מערכת ONE

שני הצדדים בירכו אחד את השני עם חתימת ההסכם, ופירגנו כל אחד ליוקרה של הפרטנר שלו: "ארסנל ללא ספק היא אחת הקבוצות הידועות והמוצלחות בעולם ואנו שמחים באופן מיוחד לשווק את הערוץ שלה", אמרו באמ.פי אנד סילבה. "נביא את ארסנל ליותר קהל, לא רק של אוהדי הקבוצה אלא לכמות נכבדה של אוהדי כדורגל בעולם".