לא עוד ליגת טוטו כי אם ליגת WINNER (צילום: מערכת ONE)
הלוגו החדש של הטוטו. מסע פרסום חדש | צילום: מערכת ONE

קמפיין חדש של הטוטו יצא לדרך. המועצה להסדר הימורים בטוטו, המעדיפה להיקרא מעתה "טוטו-ווינר", הפיקה סרט פרסומת חדש.
 
על פי התכנון המקורי, הקמפיין היה אמור לצאת לדרך בתקופת החגים, אולם נדחה לימים אלה והושק בתקציב של 4 מיליון ש"ח. הפרסומת תעלה על כל פלטפורמות המדיה ובעיקר בטלוויזיה.

צילומי הפרסומת התקיימו באוקראינה, באצטדיון משני בעיר קייב, אחרי שהאצטדיון הגדול של העיר היה תחת שיפוצים לקראת יורו 2012, ולא ניתן היה לצלם בתוכו. 
 
לראשונה הפיק הטוטו את הסרט בחו"ל. זה אמנם פחות מוצא חן בעיני אנשי ההפקה בישראל, אך התברר לאנשי הטוטו כי בצורה כזו ניתן לחסוך כסף רב. הסרט צולם באוקראינה עם חברת הפקה מקומית ו-200 ניצבים.

בנוסף, התפאורה היתה של תחנות טוטו ווינר, כפי שהן נראות בישראל. בין הסצינות יש נהג מונית מקמרון, רקדניות בבאר, חדרי הלבשה, יציעי האצטדיון עם אוהדים הולנדים, אוהדים ירוקים במרכז העיר, שער 7, אוהד ארסנל וגם מהדורת חדשות יפנית. המסר הוא שמדובר בתופעה עולמית.

יורם ארבל מבצע את הקריינות בתשדיר והקמפיין אמור להימשך שלושה שבועות. בנוסף לעליית הקמפיין, מבצע הטוטו ווינר פעולות קידום מכירה בתחנות שלו ברחבי הארץ.

האצטדיון האולימפי בקייב. נמצא תחת שיפוצים (רויטרס) (צילום: מערכת ONE)
האצטדיון האולימפי בקייב. נמצא תחת שיפוצים (רויטרס) | צילום: מערכת ONE