שחקני באיירן. אותו ספונסר יישאר על החולצה (רויטרס) (צילום: מערכת ONE)
שחקני באיירן. אותו ספונסר יישאר על החולצה (רויטרס) | צילום: מערכת ONE

באיירן מינכן הודיעה על המשך השותפות עם חברת טלקום, ענקית התקשורת האירופית שמשמשת כספונסרית הראשית של המועדון הגרמני. הצדדים, שמשתפים פעולה מאז 2002, חתמו על חוזה חדש עד 2013.

הג'נרל מנג'ר, אולי הנס התייחס לחוזה החדש: "אני גאה שהצלחנו להבטיח את המשך המחויבות של שותפינו המוערכים בטלקום לשנים הבאות. נקודת המבט של כולנו היא שהסכם חסות שכזה צריך להעניק הטבות משמעותיות לשני הצדדים. בהיבט הזה, העבודה שלנו ביחד היתה מאוד מוצלחת".

הנס לא הסכים לפרט את הפרטים הכספיים של העסקה, אך הוסיף כי יש משמעות רבה להצלחה הבינלאומית של באיירן בהמשך ההתקשרות. אם הבאוורים ייעלמו מהזירה האירופית, אמר הנס, המועדון ייאלץ לערוך "ויתורים". מצד שני, הצלחה גדולה תגדיל את הסכומים מהם נהנה המועדון.

לצד הופעת שם החברה על חולצות השחקנים ופרסום בשלטים שבצידי המגרש, תהנה חברת טלקום מפרסומות בלעדיות בשידורי המשחקים של באיירן ופעולות מיתוג וחשיפה שיתמקדו במשיכת לקוחות חדשים.

גביע T-Mobile, טורניר הכנה לפני פתיחת העונה שנערך לראשונה בקיץ האחרון, יהפוך לחזק ומשמעותי יותר בשנים הבאות, הודות להבטחת ההשתתפות של באיירן במשחקים, כפי שסוכם בחוזה החדש.

אוליץ´ וגומז חוגגים (רויטרס) (צילום: מערכת ONE)
אוליץ´ וגומז חוגגים (רויטרס) | צילום: מערכת ONE