שחקניות גרמניה בפלייבוי (sanford-soccer-net) (צילום: מערכת ONE)
שחקניות גרמניה בפלייבוי (sanford-soccer-net) | צילום: מערכת ONE

הכדורגל שובר שיאי פופולריות בכל העולם עד שכבר נדמה לפעמים כי בספורט בלי אופציות להתפתח לקהלים חדשים ולגרוף עוד רווחים, פרט לקהל יעד גדול במיוחד שעד כה נותר קצת מחוץ לעניינים - נשים. בתור אחד שיודע על איזה צד מרוחה החמאה, נשיא פיפ"א, ספ בלאטר, כיוון בדיוק לשם בדברים שנשא לקראת מונדיאל הנשים שיפתח מחר (ראשון) בגרמניה.

"מדובר בציון דרך בהתפתחות של כדורגל הנשים", אמר בלאטר בנושא והוסיף: "משום שאליפות העולם נערכת בגרמניה, המרכז של ענף כדורגל הנשים באירופה".

נשיא פיפ"א נשאל האם צילומי הנבחרת הצעירה של גרמניה לפלייבוי אינם פוגעים בכדורגל הנשים וענה: "תנו להן לשחק את המשחק שלהן. תנו להן להראות את התכונות האטרקטיביות שלהן, את החן שלהן".

יו"ר הוועדה המארגנת של המשחקים, סטפי ג'ונס, כדורגלנית נבחרת גרמניה לשעבר, עידכנה באירוע החגיגי בבירת גרמניה כי עד כה נמכרו 720 אלף כרטיסים לאליפות מתוך 900 אלף שהופצו למשחקי הטורניר.

האצטדיון האולימפי בברלין, שיארח את משחק הפתיחה בין גרמניה לקנדה, צפוי להיות מלא ב-73 אלף צופים. הגמר ייערך ב-17 ביולי בקומרצבנק ארינה בפרנקפורט, שמכיל 48 אלף מקומות.

ספ בלאטר (רויטרס) (צילום: מערכת ONE)
ספ בלאטר (רויטרס) | צילום: מערכת ONE

תקציב הטורניר עומד על 51 מיליון יורו, כאשר המארגנים מצפים להכניס לפחות 27 מיליון יורו ממכירת כרטיסים. חברת פאניני, שמוציאה לפני כל מונדיאל גברים אלבום מדבקות עם שחקני כל הנבחרות, השיקה לראשונה אלבום תואם לטורניר הנשים, אך זה יהיה זמין לחובבי וחובבות האספנות והכדורגל בגרמניה בלבד.