מוריניו. האייקון האופנתי של אינטר (רויטרס) (צילום: מערכת ONE)
מוריניו. האייקון האופנתי של אינטר (רויטרס) | צילום: מערכת ONE

אינטר האיטלקית כבר מוכנה לקראת השנה החדשה. הקבוצה הודיעה כי פתחה את החנות המיוחדת שלה לאוהדים. החנות "וינטרסטור" נפתחת במיוחד לקראת בהלת הקניות של חג המולד המתקרב שבו בכל אירופה (והעולם הנוצרי) רוכשים מתנות זה לזה ויוצאים לארוחות חג וחופשות חורף ארוכות במיוחד.

החנות ממוקמת בפיאצה סאן בבילה במרכז מילאנו. בחנות יימכרו המותגים והמוצרים השונים של אינטר הזוכים לביקוש רב בכל אזור לומברדיה שמילאנו היא בריתו, ובנוסך כמובן קיים הביקוש גם בקרב התיריים הרבים המבקרים במילאנו ומבקשים לחזור הביתה עם מזכרת של הקבוצה.

החנות תפעל בשיתוף פעולה עם EPI הפועלת בנושאי שיווק מוצרי ספורט און ליין. בחנות של אינטר יציעו גם את שאר מותגי הספורט המובילים וכן מוצרים שונים מחברות בינלאומיות ידועות. בין השאר תהיה בחנות נוכחות של שמות כמו נייקי, סקיי, אייסר, סמסונג, קפה אילי והגזטה דה לה ספורט האיטלקי.

החנות עוצבה בשטח גדול במיוחד 2000 מ"ר מרובע והיא משתרעת על שתי קומות. במקביל למכירות המרצ'נדייז, אינטר תייצר יחסי ציבור עצמיים למועדון, שכן בחנות יבואו לידי ביטוי ערוץ הטלויזיה של הקבוצה, מרכז התיאום של הקבוצה והאקדמיה לצעירים.

שחקני אינטר חוגגים (רויטרס) (צילום: מערכת ONE)
שחקני אינטר חוגגים (רויטרס) | צילום: מערכת ONE

החנות מתוכננת לפעול עד 20 בפברואר בעוד כשלושה חודשים. הליין העיקרי של הביגוד יהיה מותאם לעונת החורף, אולם אוהדים שרופים יוכלו למצוא גם פריטים שונים, ומוצרים לאספנים. בנוסף תקיים החנות מבצעי קידום מכירות כאשר מדי פעם יגיעו כוכבי אינטר להתארח ולסייע בשיווק.