מי רוצה להיות סופו? (האתר הרשמי של מכבי ת"א) (צילום: מערכת ONE)
מי רוצה להיות סופו? (האתר הרשמי של מכבי ת"א) | צילום: מערכת ONE

בזמן שהקבוצה הבוגרת עושה את דרכה בחזרה לישראל לאחר המשחק מול ציבונה זאגרב, בעלי התפקידים האחרים במכבי תל אביב ובראשם מחלקת השיווק של המועדון השתתפו היום (ראשון) בכנס השנתי של איגוד השיווק הישראלי 2012.
 
הצהובים הקימו ביתן מיוחד שהיווה אטרקציה באירוע ומשך אליו מבקרים רבים שהתעניינו בגביעים השונים שהוצגו לראווה, בתמונות שהוצבו ותיארו ארועים חשובים בקורותיה של הקבוצה. גם עמדת פוסטר ענקית בדמותו של הסנטר היווני, סופוקליס שחורציאניטיס, שאפשרה לעוברים במקום להכניס את ראשם אל הדמות ולהצטלם, משכה את המבקרים.

במהלך האירוע המשתתפים השונים מילאו פרטים באמצעות אפליקציה ציוחד שפיתח המועדון במיוחד עבור האירוע. מאוד משתתפיפ זכו בפרסים שונים מחנות המתנות של הקבוצה ולאחר הגרלה דיגיטלית שנערכה במקום זכו תשעה אנשים בזוג כרטיסים לתא אירוח לאחד ממשחקי הקבוצה.

מנכ"ל הקבוצה, אלי דריקס, שהוביל את הקבוצה להיכלל פעם נוספת ברשימת החברות המצליחות בתחום השיווק אמר בנושא: "אנחנו שלוש שנים חברים באיגוד השיווק, וזו השנה השניה שאנחנו לוקחים חסות באירוע השנתי שמתקיים במלון דיוויד אינטר קונטיננטל. לאירוע הזה מגיעים מנכ"לים ומנהלי שיווק של רוב החברות במשק. אנחנו גוף שרואה את עצמו חלק בלתי נפרד מהעולם הזה, ואנחנו רואים את המפגש הזה כפלטפורמה שיווקית טובה כדי לקדם את הקבוצה, ולייצר קשרים עסקיים נוספים חדשים בנוסף לאלו הקיימים".

הביתן של מכבי בכנס השיווק השנתי (האתר הרשמי של מכבי ת&"א)  (צילום: מערכת ONE)
הביתן של מכבי בכנס השיווק השנתי (האתר הרשמי של מכבי ת&"א) | צילום: מערכת ONE

 מכבי נחתה בשעות הערב בישראל כאשר על הפרק ההכנות לקראת המשחק מחר (שני) מול עירוני אשקלון במסגרת ליגת העל. במהלך השבועיים האחרונים יצאה הליגה לפגרה קלה בשל משחקי שמינית ורבע גמר גביע המדינה שנערכו ובסיומם קטפה מכבי את הכרטיס לחצי הגמר של המפעל. הגרלת משחקי חצי הגמר תיערך ביום שלישי.      

הפוסטר של סופו (האתר הרשמי של מכבי ת&"א) (צילום: מערכת ONE)
הפוסטר של סופו (האתר הרשמי של מכבי ת&"א) | צילום: מערכת ONE