שם אחר בחזית החולצה. דורסי חוגג עם "פוקס" בפעם האחרונה (צילום: אלן (צילום: ספורט 5)
שם אחר בחזית החולצה. דורסי חוגג עם "פוקס" בפעם האחרונה (צילום: אלן שיבר) | צילום: ספורט 5
יחפש את החברה הרביעית. שמעון מזרחי (צילום: אלן שיבר) (צילום: ספורט 5)
יחפש את החברה הרביעית. שמעון מזרחי (צילום: אלן שיבר) | צילום: ספורט 5

השינוי הושלם? אחרי שנפרדה מחברת "פוקס" בתום חמש שנים משותפות, מכבי ת"א הגיעה לסיכום עם ספונסר חדש: חברת "פלייטיקה", המתמחה בפיתוח משחקי רשת, תהיה הספונסר הראשי של המועדון.

תחילה, אירועי הפרק הקודם: לאור הירידה הצפויה בהכנסות בעונה הבאה בשל חוסר הוודאות לגבי הקהל, במכבי החליטו לחפש ספונסר ראשי שיוכל לתמוך בסכום גדול יותר מהסכום שהעבירה פוקס - כמיליון דולר בעונה.

הפרידה בין מכבי לפוקס נעשתה ברוח טובה, כאשר במועדון הודו לבעלים, האחים ויזל, גם המהלך המיוחד בעונה שעברה, במסגרתו העבירו 200 אלף דולר כדי לסייע בעסקת עומרי כספי.

כך, למעשה, החל ה"רומן" עם "פלייטיקה". מדובר בחברה המפתחת משחקי רשת, בעיקר כאילו המדמים משחקי מזל. היא הוקמה בשנת 2010 בידי רוברט אנטוקול ואורי שחק, בנו של הרמטכ"ל לשעבר אמנון ליפקין-שחק ז"ל. תוך שנה מפעילות החברה, היא נמכרה לחברת המשחקים האמריקנית סיזרס בסכום המוערך בין 80 ל-90 מיליוני דולרים. ביולי 2016 היא נמכרה שוב לקבוצת אנשי עסקים סינית, לפי שווי של 4.4 מיליארד דולר.

החלפת ספונסר ראשי במכבי ת״א היא לא דבר של מה בכך, והחברה שתגיע במקום פוקס תהיה בסך הכל הרביעית בהיסטוריה שתתנוסס על החולצה הצהובה. ״עלית״ היתה כמובן נותנת החסות המיתולוגית במשך 38 שנים. בשנת 2008 היא הוחלפה בחברת ״אלקטרה״, שהוחלפה בפוקס ב-2015.

במכבי ביקשו שלא להתייחס לידיעה.