אין (צילום: jupiter images)
מזל טוב, יש לך עור יבש עם ניצנים של קמטים | צילום: jupiter images

אני לא אוהבת שנוגעים בי. כלומר, זה לא שאני מיזנתרופית, אלא רק פחות מתחברת לידיים שעוגבות ומלטפות חלקים שונים בגופי. בין אם זה מסאז' שמנים, טיפול תאילנדי או עיסוי פנים. אני מאשימה את סלידתי בכך שאני יותר מדי מודעת לדפקטים שהתברכתי בהם: צמיגים, צלוליט ועור בהיר באופן חריג מונעים ממני להתמסר לרגע. המצב מחמיר עוד יותר כשזה מגיע לטיפול פנים ולתמונה נכנסת גם מראת מיקרוסקופ שמעצימה כל סדק, פצעון או שערה מיותרת. אם כך, הרשו לי לומר כבר עכשיו – טיפול פנים עבורי הוא משימה לא פשוטה, והמטפלת שתנעים את זמני ולא תגרום לי לרצות להתאבד, תצליח. עכשיו אפשר להתחיל.

אמביאנס
מכון היופי של מימי לוזון ממוקם בביתה הפרטי בשכונה מקסימה בפתח תקווה (כן, בפתח תקווה). אני מחנה את הרכב מול הבית (יש הרבה חניה בפתח תקווה) ולוחצת על האינטרקום בהססנות, שכן מכון קוסמטיקה בתוך בית נשמע לי מסתורי. כשהדלת נפתחת אני כמעט ומסתנוורת מהלובן במקום ומרגישה שחדרתי לסט צילום של פרסומת על גן עדן. מדובר בחלל צחור ונקי, שמריח נפלא ומלא בדברים קטנים שבא לגעת בהם: צלחת עוגיות וסוכריות, ואזה עם פרחים צבעוניים וכורסאות שאפשר לישון בהן. המכון מחולק לאזור המתנה רחב ושלושה חדרי טיפול גדולים ששומרים על פרטיות. אילולא ידעתי מראש שמדובר בביתה של מימי לוזון, לעולם לא הייתי מנחשת שהמכון מחובר למקום מגורים. לזכותה של בעלת המקום ייאמר שיש הקפדה ברורה על סטריליות וניקיון, מבלי ליפול למלכודת הפלצנות.

אין תמונה
חלל צחור, נקי ומסנוור שלא נופל לפלצנות מעצבנת. המכון של מימי לוזון


חומרים מקצועיים
המקום מציע מגוון טיפולי פנים, החל מהוצאת שחורים, דרך ניקוי קריסטלים וטיפולי חמצן, טיפולי הבהרה וכלה בטיפולי פנים לגבר. המקום מציע גם טיפולי גוף – אנטי צלוליט וסימני מתיחה. מימי מעבירה ויש על פניי דרך אותה מראה ארורה ומאבחנת את המצב: "עור יבש, חסר ברק עם התחלה של קמטוטים סביב העיניים". אבל היי, לפחות אין לי שחורים. לוזון מציעה שנלך על טיפול למניעת קמטים עם מכשיר אולטראסוניק. אני נענית לאתגר.
הטיפול מתחיל בניקוי פנים בעזרת מספר סוגי פילינג: הראשון הוא פילינג ביולוגי במרקם שמן (על בסיס חבצלות לבנות) שנמרח על פניי בידיים. להחדרת הפילינג הבא מימי לוקחת מכשיר שנקרא ספטולה. הוא נראה מאיים, אך רחוק מלנשוך. הספטולה נראית כמו שפכטל ופועלת בצורת ממטרה, כך שהתחושה היא כאילו מתיזים לך מים על הפנים. המטרה היא להוריד שכבת עור תוך החדרת נוזלים. לאחר מכן מוציאה מימי את הארטילריה הכבדה: אלקטרודות של אולטרה סאונד שנועדו להחדיר לחות לפנים ולצוואר. מגע האלקטרודות נעים על פניי ואינו מציק. לאחר מכן, לוזון מעסה את העור עם קרם. אני נותרת לנוח עם מסכה עשירה בוויטמינים. עשר דקות מאוחר יותר אנחנו מסכמות את הסשן עם קרם לחות עם מקדם הגנה.

תוצאות
בניגוד לטיפול פנים רגיל שבו מוציאים שחורים, כאן מדובר בתוצאה פחות חד משמעית. העור נעים ומרגיש חי, עם ברק טבעי (אך לא מבריק מדי) אך מיותר לציין שהקמטים לא נעלמו. לוזון מסבירה שאם נקפיד על הטיפול, תהליך מניעת הקמטים יהיה משמעותי יותר. אין וגם לא יכולה להיות הבטחה שהקמטים ייעלמו, אבל ניתן לעכב את בואם. מה שכן, הטיפול עצמו היה נעים מאוד, וזה, בשביל מיזנתרופית מדופלמת, הפתעה גמורה.

מימי לוזון: רחוב דנמרק 68, פתח תקווה. 03-9215085
מחיר: טיפול אולטרסוניק: 450 שקל. מגוון טיפולים נוספים ניתן למצוא באתר הבית של מימי לוזון.