ליהיא גרינר החתונה מסיבת עיתונאים (צילום: ראובן שניידר )
אפשר היה לעדן. ליהיא גרינר | צילום: ראובן שניידר

בשנה האחרונה הביצה חגגה, כשהרבה כוכבות ישראליות עמדו תחת החופה בשמלה לבנה והתחייבו לנצח לבני זוגן. אחד הטרנדים הבולטים בהם הבחנתי בחתונות האחרונות, היה מראה האיפור הטבעי בו בחרו רובן המוחלט של הכלות. היפות והידועות הסתפקו באיילינר, תוספת ריסים ושפתיים נקיות - מראה שמאפיין בדרך כלל נשים שלא רגילות להתאפר, או כאלה שחוששות להיראות מוגזמות או שונות ביום חתונתן.

גם סלביות בארץ ובעולם נוטות לבחור, מסתבר, במראה הנקי בתור כלות – אני חושבת שאולי דווקא בגלל שהן רגילות להתאפר ולהשתנות במסגרת עבודתן, ביום המיוחד הזה הן מעדיפות להישאר הכי טבעיות והכי קרובות למראה המקורי שלהן, בלי תחפושות ובלי צבע.

אסתי גינזבורג: פשוטה ונכונה

אסתי הייתה כלה צעירה ויפה, והיא שמרה על מראה נקי וכמעט שלא מאופר. אין דבר יותר יפה וחשוב מאיפור נקי בחתונת צהריים. אני בטוחה שבתור דוגמנית עסוקה שרגילה שמשנים לה את המראה, לא סתם היא בחרה - ובצדק - לעמוד תחת החופה במראה "פרשי".
יש לאסתי הדגשה מאד עדינה במסגרת העין, ואני גם בטוחה שהוסיפו לה ריסים. ריסים מלאכותיים הם אחד האלמנטים החשובים ביותר כשרוצים להשאיר את האיפור טבעי, אבל לזהור בכל זאת. העובדה שגם עיצוב השיער של אסתי נשמר פשוט ועדין, משלימה את המראה הרומנטי והנכון שלה.

חתונה אסתי גינזבורג 3 (צילום: ראובן שניידר )
העדיפה להישאר נקיה ביום המיוחד שלה. גינזבורג | צילום: ראובן שניידר

מרינה מקסימילאן בלומין: חסרת זוהר

מרינה היא יפהיפה אמיתית, וגם היא בחרה להיות כלה טבעית ועדינה. העיניים שלה מאופרות בצבעוניות טבעית בגוונים חומים ובז'יים, וגם השמלה והתסרוקת מאוד עדינות. חסר לי משהו שיגרום לה להיראות קצת יותר הוליוודית, כי יש לה את זה בענק ולטעמי היא קצת פספסה: גם המראה הטבעי יכול להיות זוהר, לעומת המראה הכפרי בו היא בחרה, שהוא לטעמי רק חמוד ולא יותר מזה.
השמלה שלה מחמיאה, התכשיטים עדינים ויפים – ונראה שעם קצת העזה מרינה הייתה יכולה להיות מושלמת. אני הייתי מוסיפה לה ריסים, אולי צלליות זהובות למראה מואר יותר או אפילו שפתון בגוון דובדבן.

חתונה מרינה מקסימיליאן בלומין (צילום: ראובן שניידר )
מה עם קצת גלאם? ממ"ב | צילום: ראובן שניידר

איגי וקסמן: יודעת מה טוב לה

מאז שאני מכירה את איגי - לא תתפסו אותה בלי אייליינר. ואני לא מתכוונת לתקופה האחרונה, כשזה אופנתי וכולן הולכות ככה. אייליינר הוא כמעט סימן ההיכר שלה, ככה שהיה לי ברור שביום חתונתה היא לא תוותר עליו - מה גם שזה מאוד מחמיא לה.
איגי יודעת מה נכון לה מבחינת איפור, ולא משנים הרגלים ביום כל כך חשוב. במיוחד אם את כבר לא כלה מתלהבת בת 20 וקצת, ובמיוחד כשאת בהריון מתקדם, וכל דבר מוגזם יכול להראות פתטי. נכון, היא הפתיעה אותי כשוויתרה על האודם האדום שגם מלווה אותה תמיד, והלכה על המראה הרומנטי עם השפתון הטבעי. שאפו.

חתונה איגי ועתי (צילום: ראובן שניידר )
לא ויתרה על חבר ותיק. איגי ועתי | צילום: ראובן שניידר

יובל שרף: נמשים טבעיים

"טעם לא קונים בכסף", וליובל שרף יש את זה: מבחירת השמלה המיוחדת ועד האביזרים, וסרט התחרה על הראש – הכל נראה כל כך טוב. יובל בחרה במראה האייליינר והריסים, סומק ושפתיים בגוון אפרסקי, כשאת הנמשים שלה רק טשטשו ולא טרחו ממש להסתיר, מה שגרם לה להיראות עוד יותר טבעית.

חתונה יובל שרף ושלומי שבן - תום אבני ולירז צ'רכי (צילום: ראובן שניידר)
גווני אפרסק. שרף ושבן | צילום: ראובן שניידר

טלי שרון: כלה אינטימית

גם טלי שרון הלכה על המראה הנקי והלא מתאמץ: היא מאופרת בגוונים חומים ואפרסקיים, כשהעיניים מודגשות ממש בעדינות. בתור מישהי שאף פעם לא ראיתי אותה מאופרת יותר מדי, גם היא, לדעתי, בחרה נכון. המראה של הכלה צריך להתאים לאופי האירוע, וטלי התחתנה בבית של ההורים בחתונה צנועה ואינטימית - כך שברור שהמראה הטבעי היה הכי נכון לה. הייתי מוותרת על העגילים שקצת מבגרים אותה, והמראה היה הופך אפילו לפשוט ורך יותר.

חתונה טלי שרון (צילום: ראובן שניידר )
אולי בלי העגילים? טלי שרון | צילום: ראובן שניידר

ליהיא גרינר: עמוסה מדי

ליהיא נראית, לטעמי, כמו פארודיה על כלה. המראה שלה כל כך עמוס בפרטים, ומזכיר בובה. כביכול, האיפור לא מוגזם: גם היא עם אייליינר, אלא שהוא עבה מדי, ושפתון ורוד בייבי אמריקאי ומחריד. משהו שם פשוט לא עובר, אבל גם לא ציפיתי ממנה למשהו קלאסי, רך ואלגנטי. אני לא יודעת מה הייתי משנה במראה שלה, אבל בהחלט הייתי מעדנת אותו.

ליהיא גרינר החתונה מסיבת עיתונאים (צילום: ראובן שניידר )
פארודיה של כלה | צילום: ראובן שניידר
>> מעצבי השיער מחלקים ציונים לתסרוקות הכלה של המפורסמות