בולנטיינ'ס דיי האחרון העלתה חברת התיירות "תומאס קוק" סקר לעמוד הפייסבוק שלה, ושאלה את הגולשים האם היו מתחתנים במהלך טיסה. אלכסנדר סרויס, צעיר בלגי שמאוהב עד מעל הראש בחברתו (אוקיי, ספויילר: עכשיו היא כבר אשתו) מריקה, ענה במילה אחת: "מיד!".

ההצעה (והחתונה שאלכסנדר קיווה שתתרחש מיד אחריה) תוכננה בקפידה. אחותה של מריקה הוכנסה בסוד העניינים, מכרה למריקה סיפור לפיו זכתה בחופשה ברודוס, והציעה לה להצטרף. כדי להסביר את נוכחות המצלמות, אמרה האחות למריקה כי הזכייה מותנית בתיעוד החופשה, והשתיים החלו בהכנות לקראת הנסיעה.

אין תמונה
שבחתונה שלכם יגישו אוכל טיסות

עוד בערוץ הנשים:

"ויש עוד פרט קטן: אנחנו מתחתנים על המטוס"

במקביל, סייעה אחותה של מירקה לגיסה הטרי בכל ההכנות מאחורי הקלעים, בחרה איתו טבעות ושמלה ולמעשה הפיקה את החתונה של אחותה עד הפרט האחרון. ביום הטיסה אסף מיניבוס את בני המשפחה והחברים של הזוג, שהתמקמו בירכתי המטוס כדי לא לקלקל את ההפתעה עד רגע האמת. אחותה של מירקה דאגה לעכב אותה ממש עד הרגע האחרון בדיוטי-פרי, כדי שלא תקלוט איזו דודה שבדיוק קמה לשירותים לפני ההמראה. מספר דקות אחרי שהמטוס היה באוויר הגיח לפתע אלכסנדר, בידו זר פרחים ובפיו וידוי רומנטי וסוחט דמעות. "אנחנו יחד כבר שנתיים, ובכל יום כשאני חוזר הביתה אני מרגיש נפלא כשאני רואה אותך. אני רוצה להרגיש כך למשך שארית חיי, ואני רוצה לבקש ממך להינשא לי".

אין תמונה
כמה רומנטי

מריקה עשתה מה שכל בחורה במצבה הייתה עושה: פרצה בבכי ונפלה על צווארו של אהובה. עוד בטרם הספיקה להתאושש, הוסיף הרומנטיקן: "ויש עוד פרט קטן: זה יקרה כאן ועכשיו!". מריקה הסכימה, ו"צוות חתונה" נכנס לפעולה. הכלה נדחסה במהירות לשמלה ואופרה בזריזות בזמן שהמטוס קושט, ובתוך דקות נערך טקס חתונה שהותיר את הנוסעים דומעים – ולא ממחירי האלכוהול בדיוטי. את הזר מריקה זרקה ממדרגות המטוס אחרי הנחיתה, והזוג יצא לירח הדבש שגם אותו תכנן אלכסנדר עד הפרט האחרון. מזל טוב!  

>> שמלות הכלה ההזויות ביותר בעולם