עם כל הכבוד לאחות המפורסמת, לישבן המוצק ולמשפחה המפוארת ששמה נקשר עימם, פיפה מידלטון צריכה להודות לדבר אחד בכל הקשור לחדירתה המאסיבית לתודעה של כולנו: שמלת השושבינה המנצחת אותה לבשה ביום החתונה של קייט וויליאם. כאשר האחות הצעירה הידסה על השטיח האדום בשמלה לבנה והו כה סקסית – דומה היה שהעולם כולו החסיר נשימה לרגע. כעת שמלת השושבינה של פיפה הפכה להיות אחת משמלות הכלה המבוקשות ביותר בממלכה ובכלל.

אין תמונה
כל הכלות רוצות את שמלת השושבינה של פיפה

אלטרנטיבה מצויינת וסקסית למי שלא אוהבת תחרה

פייר? אנחנו לא מופתעות. שמלת המשי הנשפכת שלבשה פיפה היא ללא ספק שמלת כלה אידיאלית. היא נכונה לכל הבחורות בעלות פיגורה הורסת שרוצות מעט מחשוף ומעט הבלטת ישבן ולא מתות על תחרה במיוחד. השמלה הצליחה לשמור על סקס אפיל מטורף תוך מעטה סולידי משהו. לכן אין זה פלא שהביקוש לשמלת השושבינה מיועד בכלל לכלה הטרייה. לאור הדרישה, החליטה רשת החנויות הגדולה דבנהאמס לייצר את השמלה המדוברת עבור הכלה הטיפוסית מהרחוב. ובעוד השמלה המקורית של פיפה מבית אלכסנדר מקווין, עלתה לה 20,000 יורו, הגרסה החדשה תעלה רק 170 יורו בלבד. ובעברית: כמעט אלף שקל.

אין תמונה
ויש גם משהו לנערת הפרחים הקטנה
אין תמונה
גרסת ה-LBD לשמלת הכלה של קייט. פחות חיבבנו


להשלמת המראה כולו – הרשת גם ייצרה שמלה לנערת הפרחים שהתהלכה לצד פיפה ברגע המכונן בו צולמה. זו תעלה בין 48-52 יורו, בהתאם לגיל של הקטנה. "גם גברים וגם נשים התפעלו מהמראה הטבעי והקלאסי של פיפה ביום החתונה של קייט, ורבים רוצים לחקות את הלוק הזה – בין אם אלו כלות או כאלה שרוצות שהשושבינות שלהן ייראו כך", אומרת אלין מהאדה, קניינית עבור הרשת.

אין תמונה
ויש גם שמלת ערב. לחברה הכי טובה של הכלה

ויש גם גרסה זולה לשמלת הכלה של קייט: רק 300 שקל

דבנהאמס אף הגדילו ראש ויצרו שתי שמלות נוספות מבית פיפה&קייט: אחת מהן היא השמלה הירוקה מבית אליס טמפרלי שלבשה פיפה לאירוע ערב בארמון בקינגהם שתעלה רק 99 יורו, והשנייה היא גרסה קצרה ושחורה לשמלת הכלה של קייט שקיבלה טוויסט שפחות חיבבנו. אבל היי – במסע אחר צדק חברתי, אנחנו לגמרי בעד אלטרנטיבות מלכותיות לפשוטות העם.

>> מי יהיה הגבר הסקסי של ישראל? הצביעי והשפיעי