mako
פרסומת

ערומות, קשורות וביצ'יות: הנשים במדיה 2013

סרטון חדש שרץ ברשת מציג לנו בארבע דקות ממוקדות היטב כיצד המדיה הכשילה נשים בשנת 2013: מהפוטושופ שעובד שעות נוספות ועד כל אותם ישבנים ושדיים שמתעטרלים רק כדי למכור לנו, ובכן, המבורגרים. כל שנותר הוא לפעול ולאחל לשנה טובה יותר

נטלי כהן
mako
פורסם:
אין תמונה
הקישור הועתק

WERCKING BALL
הו מיילי מיילי, מה עוללת לנו? | צילום: צילום מסך יוטיוב
ההצלחה המסחררת של "כתום הוא השחור החדש" בכיכובן של נשים במדי כלא. אולם, בעבור רובנו היא הייתה קצת פחות מוצלחת: "
" (The Representation Project) הוא סרטון שמדגים בדיוק כיצד אנחנו הנשים נראינו במדיה בשנה שחולפת: התוצאה היא עגומה, פרובוקטיבית ובעיקר ערומה ללא כל צורך.

תודה רבה מיילי על ה"טוורק"

אז מה עוד היה לנו השנה? הצעה מגוחכת שנשים ישלמו יותר ביטוח רפואי בארצות הברית כיוון שיש להן שדיים ורחם, חשיפת תמונות לא מחמיאות של הילארי קלינטון שמנסות להציג אותה בתור אישה היסטרית ומפחידה, ולא נשכח (או נסלח) את המהפך המפוקפק שעשתה מיילי סיירוס למין הנשי השנה כשהכניסה לעולם את ה"טוורק" (נענוע ישבן המזוהה עם ריקוד ההיפ הופ) ומשחקי הפוטושופ שנשים "זוכות" להן מדי יום בתקשורת. ואם זה נשמע רע, דומה שעולם הפרסום הולך מדחי אל דחי: כך למשל רשת המבורגרים משווקת לנו בחורה בביקיני זעיר בתנוחת דוגי סטייל שלוגמת מקשית את כוס הקולה, "אמריקן אפרל" מוכרת לנו בגדים דרך בחורה שמורידה תחתונים אל מול עיניו של גבר מיוחם ו"פורד" משווק לנו את הרכב המפואר על ידי שלישיית בנות קשורה בתא המטען המרווח שלו. לנו נראה שמגיע לנו יותר. הרבה יותר. בואו נקווה ששנת 2014 תהיה אופטימית בהרבה.