קארה דלווין חגגה רק לפני מספר חודשים את יום ההולדת ה-25, גיל קליל ונטול דאגות בכל מה שקשור לאנטי אייג'ינג וקמטוטים. ובכל זאת, בית האופנה דיור (אותו אחד שהפך ילדה בת 14 לפרזנטורית שלו) בחר בדלווין להיות הפנים של ליין האנטי אייג'ינג החדש שלו.

בהכרזה החגיגית, הכריזו אנשי דיור על הבחירה בדלווין וסיפרו שמדובר בסרום "שיתקן כל סימן של הזדקנות ויחשוף את יופי הנעורים הקורן" – אבל הלקוחות לא ממש מרוצים מהליהוק. "קארה היפה בת 25, אני בת 51 ואני קהל היעד שלכם. זה לא הוגן בשבילה שמשווים אותה אלינו", כתבה אחת הגולשות בטוויטר וזעמה על ההחלטה להציג את דלווין כאישה שזקוקה לטיפולים חיצוניים להאטת הזדקנות. "היא הגיעה בכלל לגיל ההתבגרות?", כתב גולש אחר.

The house of Dior is delighted to announce that @caradelevingne, revolutionary top model, committed woman and rising actress, is now the face of the skincare line "Capture". #diorforyouth

A post shared by Dior Official (@dior) on

לבית האופנה היוקרתי הביקורת לא ממש הזיזה, בהכרזה נוספת בעמוד האינסטגרם נכתב: "הבית של דיור שמח להודיע שקארה דלווין, דוגמנית מהפכנית, אישה חזקה ושחקנית עולה, היא הפנים של ליין קרם הטיפוח שלנו 'קפצ'ר'". אך כעבור שעות ספורות תיבת הקומנטים הפכה לעמוד מחאה עם מאות תגובות של נשים זועמות, בצירוף ההאשטג: #thatsnotme  (זאת לא אני). ובקיצור, תנו לעור של קארה להתבגר בשקט.