בזמן ששודר הפרק הראשון של המתמחים, ד"ר ליאור אונגר עשה את דרכו לשיקגו על מנת להשתתף בכנס רפואי, בו הוא גם מציג מחקר שלו ולא זכה לראות את עצמו על המסך. אבל אל תדאגו לו כל כך, אקשן לא היה חסר לו על הטיסה. 

מיד עם הנחיתה פרסם ד"ר אונגר בדף הפייסבוק שלו שהוא זכה לשלל ביקורות מפרגנות ומחממות. ובנוסף העלה תמונה בה רואים כיצד טיפל בחולה על המטוס: "אם חשבתם שאצליח להתנתק קצת בטיסה הארוכה, אז כמובן שמיד לאחר ההמראה שאלו אם יש רופא במטוס (אשה צעירה התמוטטה)".

עוד ב"המתמחים":

מהמעט שלמדנו להכיר את ד"ר אונגר, כבר הצלחנו להבין שמדובר ברופא שמחוייב מאוד לעבודתו ועושה את המוטל עליו ואף מעבר לכך. אך אם חשבתם שמסירות זו מתקיימת רק במסדרונות בית החולים, חשבו שוב. הרופא הצעיר לא חשב פעמיים, הפשיל שרוולים וניגש לטפל בבחורה. "לאחר שחיסלתי חצי מהציוד הרפואי במטוס, לאישה החביבה שלום", הוא כתב. ואם הסיפור הזה לא היה מספיק הזוי בשבילכם עד עכשיו, מסתבר גם שאותה צעירה הייתה ממוצא אירני. בפוסט משלה הודתה הבחורה לד"ר אונגר וכתבה: "תודה לרופא הכי טוב שפגשתי אי פעם, על כך שהציל את חיי על המטוס".

זו לא פעם ראשונה שד"ר אונגר מציל מישהו במקום לא שיגרתי: "יצא לי לטפל בחולים ברחוב, ברכבת ואפילו בים. אבל זו הפעם הראשונה שאני מטפל באוויר", הוא מספר לנו בשיחת טלפון מארה"ב. "די בתחילתה (זו טיסה שאורכת 10 שעות), הדיילות קראו בכריזה ושאלו האם יש רופא במטוס", הוא משחזר. "מיד קמתי והן הובילו אותי אל אישה צעירה וחיוורת שסיפרה לי שמרגע ההמראה היא מקיאה ומרגישה ש"היא הולכת למות". השגחתי עליה כשעה ואכן ראיתי שהיא לא מפסיקה להקיא, שהיא מתייבשת ושהיא מאבדת לחץ דם. אלתרנו מיטה בירכתיי המטוס וטיפלתי בה במשך רוב שעות הטיסה. בסופה היא הרגישה הרבה יותר טוב".

>> עוד כתבות וקטעים מרתקים מהסדרה

כשנשאל לגבי מוצאה של המטופלת, ד"ר אונגר לא חשב פעמיים: "רק לקראת סוף הטיסה, כשהתאוששה והצליחה לדבר, היא סיפרה לי שהיא במקור מאירן וצחקנו על האירוניה בכך שהרופא היחידי על הטיסה הוא מישראל. כמובן שגם אם הייתי יודע קודם לא הייתה לי שום בעיה לטפל בה. להיפך, אני גאה להיות חלק מעם שלמרות איך שהוא נתפס בעולם, הוא תמיד הראשון לעזור לכל אחד". 

בואו לעקוב אחרי "המתמחים" בפייסבוק

>> צפו בפרקים מלאים של "המתמחים" ב-makoTV

"המתמחים" - חמישי אחרי "צומת מילר"