mako
פרסומת

סטארט אפ חדש: עוזבים את העבודה ומצלמים ליפ דאב

מה הקשר בין האחים בלוז, משפחת אדאמאס והדרדסים? הליפ-דאב המושקע של חברת "ארטיזון". החברה השכילה להשתמש נכון ויעיל בעובדיה ולהכין קליפ-דאב מהסרטים. אל תשארו אדישים, תצלמו קליפ ותכנסו לתחרות!

כוכב נולד
פורסם:
הקישור הועתק

תחרות הליפ-דאב של "כוכב נולד" משגעת את המדינה ועכשיו היא מגיעה למקומות העבודה. חברת ארטיזון הצטרפה לתחרות עם קליפ מושקע במיוחד בו הם עושים מחווה לאחים בלוז ולעוד דמויות קולנועיות. אהבתם? עשה לכם חשק? חושבים שיכולים לעשות את זה טוב יותר? אז יאללה, תארגנו את החברים, צלמו קליפ ליפ דאב ותעלו אותו למתחם. שימו לב! קליפים שהם לא ליפ דאב כמו קליפים ערוכים או קליפים ללא תנועת מצלמה יוסרו מעמוד הפעילות ולא יוכלו להשתתף בתחרות.

איך זוכים?

מעלים את הסרטון שלכם לאתר ודואגים לקבל הכי הרבה "לייקים" בעמוד הסרטון שלכם (נמצא מתחת לפלייר). חמשת הסרטונים שיקבלו הכי הרבה "לייקים" יעלו לשיפוט אצל שופטי כוכב נולד.

מה זה קליפ ליפ דאב?

זה קליפ בו רואים את המשתתפים מדובבים עם השפתיים שיר מפורסם שנשמע ברקע. הקליפ מצולם בשוט אחד כשהמצלמה משוטטת באתר הצילום והמשתתפים נכנסים לפריים ומדובבים את המשפט שלהם. לרב, כל משתתף מדובב מספר שניות וממשיך הלאה.

איך עושים ליפ דאב מוצלח?

התופעה של ליפ דאב היא ספונטנית ואין לה הגדרה מדויקת, אבל הבלוגר טום ג'ונסון, מנה את הקריטריונים הבאים לליפ דאב מוצלח:

  • ספונטניות - הסרטון נראה כמו חשבו עליו דקה לפני שצולם ושמישהו לקח מצלמה והתחיל לצלם בספונטניות.
  • אותנטיות - האנשים אמיתיים, המצלמה לא מתוחכמת מדי ואתר הצילום הוא טבעי.
  • השתתפות - זה לא סרטון של אדם יחיד, זה סרטון של קבוצה.
  • הנאה - לעשות פאן. לא לקחת את זה ברצינות תהומית ולשדר כמה נהנתם בצילום הקליפ.

יש לכם שאלות? שלחו לנו מייל lipdub@mako.co.il