לקראת עליית הסדרה החדשה "הפרלמנט" יצאנו לפגוש את היוצרים - אסף הראל, אסי כהן, ערן זרחוביץ' ומאור כהן, על סט הצילומים שלהם לשער העיתון "ישראל היום", ושמענו מהם איך הכל התחיל ומה עומד מאחורי הדמויות של שאולי, קרקו, אמציה, אבי והקטור.

"זה מאד ישראלי ואני אוהב את זה"

"אנחנו מנסים להבין מה קורה במדינה הזאת דרך הדמויות" מסביר  מאור כהן, שמגלם את קרקו. "מנסים להבין את החברה, את טבע האדם". ארבעת היוצרים החלו את דרכם המשותפת עוד כשעבדו על הסדרה "מסודרים", ונשארו בקשר מאז. "אנחנו חברים טובים", אומר אסי כהן, "היה לנו מאד כיף בצילומים ומאחורי הקלעים. שמרנו על קשר ונפגשנו מפגשים שבועיים אצלי בבית. עשינו צחוקים, ויצא מזה הפרלמנט". הסדרה, כך הוא מדגיש, מיועדת לקהל הישראלי. "זה עבור הקהל הישראלי. זה מאד מאד ישראלי ואני אוהב את זה".

בטהובן נותן להתבטא, תאצ'ר מחפשת חניה

"הפרלמנט" עוסקת בחמישה חברים, אמציה, שאולי, קרקו, הקטור ואבי, במפגשים השבועיים שלהם בבית הקפה השכונתי ובחיים הפרטיים שמסביב. את ההשראה הם שאבו מאין ספור פרלמנטים כאלה הפזורים ברחבי הארץ, ולכל אחד מהם יש את הפרלמנט החלומי שלו: מאור כהן מכריז שמבחינתו הפרלמנט האידיאלי הוא פשוט "אני כפול חמש", אסף הראל מסביר שחשוב לו לבטא את עצמו ולכן היה רוצה לשבת לקפה דווקא עם הלן קלר ובטהובן, שלא יפריעו, אסי כהן מפנטז על פרלמנט שיכלול את "בר רפאלי, ו... זהו", וערן זרחוביץ' כבר הרכיב לעצמו נבחרת פרלמנט מגוונת במיוחד: "וודי אלן, סטלין, דויד בן גוריון ומרגרט תאצ'ר, מחפשת חניה ומודיעה ב-S.M.S שהיא מאחרת".

הפרלמנט. יום שני ב-21:45

>> רוצים להיות חברים של הפרלמנט? הצטרפו לעמוד הפייסבוק

>>אתם חייבים לראות את הנסיעה המשותפת של הפרלמנט