נ', סטודנטית לתואר שני באוניברסיטת תל אביב (26) התלוננה שסטודנט נוסף אנס אותה, לכאורה, בחודש אוגוסט האחרון. מדובר במתרגל בחוג בו היא לומדת ולדבריה, האירוע התרחש במעונות הסטודנטים. למרות התלונה, המתרגל ממשיך בעבודתו. ל"חדשות הבוקר" עם ניב רסקין סיפרה המתלוננת, שזהותה כמובן שמורה במערכת: "אני והוא היינו בקשר אפלטוני לחלוטין, הוא הציג עצמו כהומוסקסואל. בטחתי בו מאוד והיינו נפגשים גם מחוץ לאוניברסיטה". לדבריה, הם גרו אחד ליד השני במעונות האוניברסיטה, כשערב אחד היא פשוט נרדמה אצלו. "באותו לילה התעוררתי לסיטואציה של אונס", סיפרה נ' בקושי רב.

>> הטלוויזיה של ישראל עוברת לערוץ 12: כל מה שאתם צריכים לדעת

 לאחר המקרה, פנתה נ' לנציבת ההטרדות המיניות באוניברסיטה ובתגובה, האחרונה השעתה את אותו סטודנט לעשרה ימים בלבד. לא פחות מקוממת העובדה, שאותה סטודנטית נאלצה לעזוב את האוניברסיטה ואילו אותו מתרגל אמור להמשיך בה כרגיל. "לא יעלה על הדעת שאני צריכה לעזוב כי אני לא יכולה לראות את התוקף והוא ממשיך. אף אחד לא עושה שום דבר והאוניברסיטה נותנת לזה להימשך", אמרה המתלוננת. קשה להאמין שאותה סטודנטית חוזרת הבוקר ללימודים בתחושה שהיא צריכה להסתתר מפני מי שלכאורה פגע בה. עורכת הדין רוני אלוני-סדובניק המייצגת את הסטודנטית סיפרה בחדשות הבוקר: "אנו ממתינות להחלטת הפרקליטות על הגשת כתב אישום בפרשה. צריכים להיות כללים ברורים במקרים כאלו בהם צריך להרחיק את הפוגע".

לוח שידורים קשת 12. כל הפרטים

מאוניברסיטת תל אביב נמסר בתגובה: "האוניברסיטה פעלה בנושא זה כמתחייב על פי חוק, הנושא מצוי בחקירת משטרה ואין לנו אפשרות לדון בו".

מהמשטרה נמסר בתגובה: "עם קבלת התלונה במשטרה נפתחה חקירה במטרה לחקר האמת. עם סיום החקירה הועבר התיק לעיון הפרקליטות".

עורכת דינו של החשוד מסרה בשמו של מרשה: "מדובר בתלונת שווא שהיא הסיוט של כל גבר. לא יכול להיות מצב שבעצם הגשת תלונה במשטרה, יהיה בכדי למנוע התקדמות של סטודנט באוניברסיטה".

עוד ב"חדשות הבוקר" עם ניב רסקין:

 "חדשות הבוקר" עם ניב רסקין, מדי יום ב-07:00 בבוקר בקשת ובקרוב בערוץ 12