אלפי ישראלים התכוונו לחגוג את השנה החדשה במסיבה גדולה ומושקעת, כך לפחות הבטיחו להם. הם קנו כרטיסים במחירים שנעו בין 200 ל-400 שקלים תמורת מה שהוגדר בתור חוויה של פעם בחיים, בכיכובו של דיג'יי סולומון המפורסם. בפועל, המבלים טוענים שקיבלו משהו אחר לגמרי: צפיפות, מחסור באבטחה, חניות לא מאורגנות ובגדול - פשוט כאוס מוחלט.

אחת מאותם מבלים היא חן שקליאר-ברשתת, שפרסמה את הדברים מהזווית שלה בפוסט ברשת החברתית שהפך לוויראלי. הבוקר (רביעי) בראיון ליואב לימור ומירי מיכאלי בתוכנית "חדשות הבוקר" בקשת 12, היא סיפרה על מה שקרה שם.

"קנינו כרטיסים במכירה מוקדמת, לקחנו בייביסיטר ונסענו לפי הנחיות ההפקה", שיחזרה חן את ההתארגנות למסיבה. "הגענו לחניון שבו השאטלים היו אמורים לקחת אותנו בצורה מסודרת. לא היו שם שאטלים ונאלצנו ללכת 40 דקות ברגל. כשהגענו לאזור הקופות גילינו שהן פשוט קרסו. נשאר ביתן אחד עם 3 בחורות מבוהלות כשאלפי אנשים נדחסים בתור. מאות מהם ניסו להידחס לחמישה שאטלים, כשהנהגים ביקשו שוחד כדי להעלות אנשים. הכוח היחיד שהיה במקום הוא של מג"ב שהיו אבודים לגמרי שם. כשהגענו כבר למסיבה לא הייתה אפשרות לקנות מים לשתיה. כשעלתה השמש לא היה צל ואני אישית ראיתי הרבה אנשים שהתעלפו. היה שם פשוט כאוס".

לטענת המבלים, איש לא לקח אחריות או התנצל על עוגמת הנפש שחוו. "כתבתי פוסט ואמרתי חבר'ה תשמעו מה קרה. הוא זכה לאלפי שיתופים, אנשים התחילו לפנות אליי וקלטנו שיש פה סיפור. נפתחה עצומה וכבר מעל אלף איש חתמו עליה. אם אף גורם בהפקה לא יקח אחריות ויפצה אותנו, נלך לתביעה בבית משפט".

ב"חדשות הבוקר" פנו לרונן מיילי, ממארגני המסיבה, אך הוא בחר להפנות אותם לפוסט ארוך שכתב בפייסבוק ובו בין היתר הפנה אצבע מאשימה דווקא לקהל הבליינים.

"חדשות הבוקר": ראשון עד חמישי, 06:15-09:00 בקשת, ערוץ 12