מי ששואף להחליף את שלטונו של בנימין נתניהו, אבי גבאי, הגיע הבוקר לראיון מיוחד עם ניב רסקין באולפן "חדשות הבוקר", המשודרת בערוץ 12. לאחר שהותר לפרסום כי עו"ד יצחק מולכו נחקר במסגרת חקירות נתניהו, התייחס לכך גבאי בפתח דבריו ואמר: "לא מוציאים אנשים כאלה מהבית אם אין תשתית אמיתית, אבל זה עניין של המשטרה לחקור. אני יותר מוטרד מזה שככה לא מנהלים מדינה. שני מקורבים של ראש הממשלה שיש להם אינטרסים עסקיים מנהלים את מדיניות החוץ של ישראל ונושא הצוללות? כל הסביבה שלו חשודה בנושאים הכי חשובים".

גבאי הזכיר כי ישב בזמנו כשר בממשלת נתניהו ועל הרקע הזה תקף את ראש הממשלה: "נתניהו לא מצליח לנהל את העסק מתחתיו, ראיתי אותו מקרוב. הוא מוכשר בניהול קמפיינים אבל כל שר עושה מה שהוא רוצה. זה בא לידי ביטוי בכל תחומי החיים, איפה היה דבר כזה שמנהלים מדינה עם מקורבים?. שימרון דאג שבוגי יעלון יעזוב כי הוא התנגד לרכישת הצוללות בניגוד לאביגדור ליברמן ולכן הוא מונה במקומו".

למרות דבריו של גבאי, על פי הסקרים האחרונים הוא עדיין לא מצליח לעבור את מספר המנדטים של הליכוד בראשות נתניהו: "יש 'באזז' ברחוב, אנשים אומרים 'אני הולך להצביע לגבאי'. אני לא מאמין בלהיות אופוזיציה קולנית אלא בלבנות חלופה שילטונית". גם ליברמן שכבר הודיע כי לא ישב בקואליציה ברשותו של גבאי לא יצא נקי אצל יו"ר המחנ"צ: "לדעתי ליברמן לא יעבור את אחוז החסימה אבל בכל מקרה הוא האחרון שאזמין לקואליציה, הוא מושחת".

גבאי נשאל גם על העבודה שהוא מבליט את היותו מזרחי ורק בימים האחרונים אמר ש"סבתא שלי הייתה אומרת על זה 'חשומה'". על כך הוא הגיב: "זו מילה יותר חמורה מבושה, אני גאה בסבתא שלי הייתה אישה עם חוכמת חיים". לסיום, התייחס גבאי לחיקוי שלו בתכנית "ארץ נהדרת". "זה מצחיק, הכי חשוב שהילדים שלי אוהבים את זה. אכלנו מרק והבן שלי אמר שזה מרק אסטרטגי".

עוד ב"חדשות הבוקר" עם ניב רסקין:

 "חדשות הבוקר" עם ניב רסקין, א'-ה', 06:45 בקשת 12