בתחילת השבוע נבחר אבי גבאי לכהן כיו"ר החדש של מפלגת העבודה, וכבר סערה ראשונה לפניו עם פרסומו של סרטון המבקש להילחם בשחיתות, ותוקף באופן ישיר את בכירי הממשלה. הסרטון שיצא מבית המחנה הציוני עורר מחלוקת רבה, בעיקר לאור העובדה כי מציג את הזוג נתניהו ופוליטקאים נוספים כיתושים שעוקצים את הציבור, וקורא לייבש את הביצה.

יש מי שטוען כי הקריאה "לרסס את היתושים" היא למעשה בגדר הסתה כנגד הפוליטקאים, ובראיון ל"חי בלילה" ח"כ מיקי רוזנטל העומד מאחורי הסרטון הגיב לטענות. "הפכנו להיות חברה שמדברת על שחיתות אבל בפועל אנחנו מאוד סלחנים", הסביר רוזנטל את הסיבה שמאחורי הדימויים החריפים בסרטון, "עובדה שיש כל כך הרבה אנשי ציבור שנגועים בפרשויות של שחיתות וחשדות".  בעקבות הטענות כי נמנע מלעשות בדק בית והתרכז בעיקר בפוליטקאים מהימין, ח"כ רונזטל הדגיש כי הוא מעוניין בטוהר המידות בישראל ללא הבחנה פוליטית: "בוודאי שהיו מושחתים גם בשמאל אבל כמות המושחתים בממשלה הנוכחית, 16 שרים וסגני שרים, זה חסר תקדים". 

תגובת הליכוד: "השנאה לראש הממשלה נתניהו, לרעייתו ולממשלת הימין בראשות הליכוד העבירה מדעתו את מיקי רוזנטל. עכשיו הוא משתמש כנגד יריביו מן הימין בתעמולת הסתה מהתקופות האפלות ביותר בהיסטוריה - כשהוא משווה אותם לחרקים שיש להשמידם. בושה וחרפה".

"חי בלילה": ראשון עד שלישי ב-23:25