אחרי שראיתם אותו בגרסא החילונית ובגרסא החרדית, דמות "הישראלי היפה" שמגלם יובל סמו עוברת לגלגול השלישי שלה. והפעם, הוא חוזר בתור נהג מונית שמפתיע את העוברים ושבים ומפתח איתם שיחות חולין פתוחה במיוחד כמו שרק נהגי מוניות יודעים לעשות: הוא מספר איך הוא דרס את אשתו ברוורס, איך הוא צילם את זה והעלה לאינסטגרם ואיך הוא הוריד כמה וכמה רוכבי אופנים, בעוד הם נותרים המומים ומנסים להבין מה קורה סביבם.

עידו רוזנבלום, מאחוריך

מסתבר שההחלטה להכניס את סמו למשבצת הנהג לא מקרית: אחרי שהבינו שהעוברים ושבים כבר מזהים אותו, צוות הכותבים של "ארץ נהדרת" החליט לבחור בדמות שתצליח לבלבל את האנשים: "הפעם הם יושבים מאחורי ואני עם הגב אליהם אז יהיה יותר קל", יובל מסביר. 

במהלך הצילומים הוא נתקל בכל מיני טיפוסים מוזרים אבל הייתה אישה אחת שבוא לא יכול לשכוח: "היא נכנסה והתלהבה מכל המצלמות והתחילה לצעוק 'איפה אני, מה זה מונית הכסף' ממש השתוללה שם". יובל ישר חזר לדמות והשיב לה כמו כל נהג מונית טיפוסי: "גברת את רוצה להיכנס או שאת לא רוצה? יש לי עוד נסיעות".

"נהג המונית זאת הישראליות במיטבה"

משה משה4 (צילום: יעל גל)
הדמות שהוא הכי אוהב לגלם. השף משה משה | צילום: יעל גל
המפגש עם הציבור הישראלי, לטענת סמו, מוציא את התגובות הכי אותנטיות והכי מצחיקות מבלי שהם יתכוונו לזה: "כולנו נוסעים במוניות ונכנסים לחלל שלא בשליטתנו ושם זה קורה. יש קטע שאשתי מתקשרת לשאול 'למה לא הבאת את הילד' ואנחנו מתווכחים - הנוסעת הייתה נבוכה מכל הסיטואציה. או שבאיזשהו שלב אני מוציא בקבוק וודקה ושותה ואתה רואה מבט של נוסע שאומר לי 'אולי כדאי שתסגור את הבקבוק'. הדברים האלה מוציאים את התגובות שרצינו לראות".

ואם תהיתם איזה דמות סמו הכי אוהב לגלם, הוא חושף לראשונה שהוא הכי נהנה מצילומי המערכונים של השף משה משה: "זה הכי לא אני, פתאום יוצא הדאווין הזה ואני מקווה שגם נהג המונית יהיה כזה, זאת הישראליות במיטבה".

"חי בלילה", רביעי - חמישי ושבת, 18:50