הדיבור על הטרדות מיניות הולך ותופס תאוצה בזמן האחרון, וללא ספק דבר זה קורה הרבה פעמים גם ברשת האינטרנט, לרבות ברשתות החברתיות. אידית דהן מלול מספרת על אונס וירטואלי, להגדרתה, שעברה לאחרונה: "גבר מרושע גנב מחשבון הפייסבוק שלי תמונות פרופיל והפיץ אותן באתרי סקס. לתמונות הוא הצמיד משפט: "אני אידית, בלונדינית ויפה, מחכה לך. התקשר אלי לטלפון...".

>> לוח שידורים ערוץ 12

בראיון ל"חי בלילה" חשפה אידית את התחושות הקשות שפוקדות אותה בימים אלו: "הרגשתי שאני חווה הטרדה מינית המונית. קמתי בבוקר, ראיתי מאות שיחות מגברים – חרדים, צעירים, נשואים... הם פנו אליי בעקבות פרסום שלי שאני מעוניינת בסקס, ועוד בחינם. כמעט התמוטטתי". עוד הרחיבה וסיפרה: "הם אנסו אותי וירטואלית, שלחו לי סרטונים ותמונות של איבר מינם, הבטיחו להגשים פנטזיות מיניות".

אותם גברים פנו אל אידית בשמה הפרטי, מה שגרם לה להבין שזו אינה טעות בכתובת ומישהו החליט להשתמש בזהותה כדי שיטרידו אותה: "בוודאי שמישהו ניסה לפגוע בי אישית", היא קובעת ומרחיבה: "יש לי כמה חשודים, בחורים שאמרתי להם "לא" בעבר והם מנסים לנקום". למרות פניותיה הרבות, במשטרה לא התערבו בתיק והחליטו לסגור אותו.

לעמוד הפייסבוק של "חי בלילה"

תגובת משטרת ישראל: במהלך החקירה בוצעו מגוון פעולות שונות בניסיון לאתר את החשוד במעשה, לרבות שימוש באמצעים וטכנולוגיות מיחידת הסייבר של המשטרה. בחלוף הזמן, ומשלא אותר החשוד – הוחלט לסגור את התיק.

"חי בלילה": ראשון עד חמישי ב-23:25, קשת, ערוץ 12