אחרי שזכה לכמה תגובות קטלניות ברשתות החברתיות, ראש האופוזיציה, יצחק (בוז'י) הרצוג, יוצא בסדרה חדשה שתענה על כל הטענות לגביו. בריאיון ל"חי בלילה", הוא מודה בטעויות שפרסם ברשת, כמו בלבול בין דגל אפגניסטן לזה של פורטוגל במשחק היורו, ובתגובה אוהדת לפוסט עוקצני במיוחד: "זאת פשלה שלי, אבל מי שאומר שהוא לא טועה, שקרן".

למרות שהרצוג מחזיק בכ-130 אלף עוקבים אחרי דף הפייסבוק שלו, ראש הממשלה, בנימין נתניהו, עדיין עוקף אותו עם שני מיליון עוקבים. אבל לכך להרצוג יש הסבר: "מי יודע אם לביבי יש עוקבים פיקטיביים בפייסבוק", הוא מודה, וחושף: "פעם אמרו לי שיש הרבה אינדונזים שעוקבים אחריו בפייסבוק ובטוויטר".

כדי שלפר את התדמית שנוצרה לו, יתפוס הרצוג בסדרה החדשה שתתפרסם מחר (ב'), את תפקיד המראיין. הוא ינסה להבין משישה מגיבים שקטלו אותו ברשת, מהן הטענות כלפיו: "הצוות שלי בודד קבוצה של תגובות שנראו ענייניות, ולא תגובות נאצה, קללות ושיימינג".

ובנוגע לבחירות למפלגת העבודה, הרצוג מבהיר שהדלתות שלהן פתוחות, חוץ מלאדם אחד: "אני אומר לכולם, רק תבואו ונבנה מחנה גדול שיחליף את השלטון, חוץ מאמיר חצרוני, מכיוון שהוא גזען".

"חי בלילה": ראשון עד שלישי ב-23:25