הפרשה שהייתה כנראה המדוברת ביותר ברשת בשבוע האחרון היא הדלפת התמונות האישיות של מגישת הספורט שרון פרי. המכשיר הסלולרי שלה נגנב לפני שבוע בדיוק, ומאז כבר הצליחה המשטרה לשים את ידיה על שני חשודים בגניבה ובהדלפה, אחד מהם לאחר מרדף משטרתי מצולם - מה שרק הגביר את ההאשמות החריפות כנגד המשטרה, לפיהן ההתגייסות הנחושה הגיעה רק כי מדובר בידוענית. גם כלפי פרי עצמה לא נחסכו ביקורת והאשמות מצד הטוקבקיסטים וגם כמה אנשי ציבור, ועכשיו תורה להשיב לבוקי נאה, לאורלי וילנאי ולגלעד ארדן, בראיון פתוח ל"חי בלילה".

איך את מסכמת את השבוע הזה?

"וואו, אני עדיין לא מסכמת, אני עדיין חווה את זה - טלפונים בלתי פוסקים, מבטים של אנשים, התנהגות של אנשים שלא נעים להם, שלא יודעים מה להגיד - 'היא בסדר, היא לא בסדר, מה לעשות, לחבק אותה?' הכל בסדר, צריך פשוט להתנהג כרגיל, לא צריך להרגיש לא נעים, זו אני שצריכה להרגיש לא נעים, לא אנשים מולי. בסך הכל אני מקבלת הרבה תמיכה".

אבל נשמעה גם ביקורת, כמו זו של אורלי וילנאי שאמרה "מי שלא מצטלם כך, לא דולפות תמונות שלו".

"זה צדקני ברמות. הדבר שהכי כואב לי בכל הסיפור הזה הוא שאני שומעת את זה יותר מנשים. אני מצפה דווקא לאיזושהי אחוות נשים, שאחת תבין את השניה, כי היום זו אני אבל מחר זו את או הבת שלך או אמא שלך או דודה שלך או אחיינית שלך, אז למה לשאול שאלות כאלה צדקניות? זה הטלפון שלי, זכותי לעשות איתו מה שאני רוצה, זכותי להצטלם איך שאני רוצה, אף אחד לא אמור לקחת את הטלפון שלי ולהפיץ את זה ברבים וזה לא מה שתכננתי בחיים שלי, לא על זה עשיתי קריירה, זה בטוח".

שרון פרי, ארכיון (צילום: שלומי יוסף – גלובס)
צילום: שלומי יוסף – גלובס

בטח יצא לך גם לשמוע את הטענות על התגייסות המשטרה, וקשה להתווכח עם כך שבכל מקרה אחר הם כנראה לא היו תופסים גנב סלולרי תוך ימים ספורים.

"המשטרה טוענת שלא משנה מי זה יהיה, היא עדיין תתנהג באותה צורה. ברור שכשמדובר באדם קצת יותר מוכר זה עושה יותר הד תקשורתי, ואני חייבת להגיד שהבאזז יותר גדול מהעניין עצמו, אבל אני מאד מקווה שהם באמת יישרו קו לא משנה מי זה יהיה ושיטפלו בבעיה, שינסו למצוא איזו דרך למגר את התופעה הזאת כי זה באמת, באמת מבאס".

כתב הפלילים בוקי נאה חושב שהשר ארדן צריך להתפטר בגלל המשאבים שהוקצו לחקירה הזאת.

"אני חייבת להגיד וחייבת שאנשים יבינו שאין לי שום צד בעניין של לבקש או להפעיל איזו פרוטקציה לגבי תעדוף החקירה הזאת. לפטר אותו? אני לא חושבת. כי זה לא קשור לגלעד ארדן עצמו, זה קשור לעניין של חשיפת תכנים, לא רק של אנשים מוכרים אלא גם של כאלה שלא יכולים להשתמש במדיה ככוח שיעזור להם, אז אם זה כבר נופל עליי אז למה לא ללכת עם זה עד הסוף? זו עבירה מינית פלילית חמורה שצריך לשבת עליה בכלא, ואני חושבת שזה בסדר גמור להתייחס לזה בשיא החומרה".

הבעיה היא שאת החומרים אי אפשר להסיר מהרשת, גם אם תופסים את המדליף

"אני כבר חווה את זה. מישהי שהיא אמא לשני ילדים פרסמה את התמונה שלי שוב בפייסבוק. זה היה באוויר שעה לפני שפייסבוק הסירה את זה, אבל אנשים פשוט איבדו את דעתם לגמרי, זה טירוף. כל אחד שרוצה להעלות את התמונה שלי שוב כי זה מצחיק אותו, כי הוא רוצה להזיק לי באיזושהי צורה, שיבין שהוא עובר פה עבירה פלילית והוא יכול להיעצר, חבל. אפשר למנוע את זה".

ולבסוף, העובדה שנעצרו חשודים מספקת איזו נחמה?

"זו סגירת מעגל מצוינת בשבילי, אפילו שזה לא שהם יישבו עכשיו עשרים שנה בכלא. אבל אולי ייתנו להם עונש מספיק חמור למען יראו וייראו".

>> פרקים מלאים של "חי בלילה" ב-makoTV

"חי בלילה" - רביעי, חמישי ושבת ב-23:25