דודו דריהם, מי שמכונה בהודו "ברון סמים" אשר חשוד כי במשך למעלה מעשור שלט בשוק הסמים בגואה שוחרר אתמול ממעצר בערבות ובתנאים מגבילים. נגד דריהם הוגש לאחרונה כתב אישום המייחס לו עבירות של סחר בסמים. בין היתר דריהם חשוד כי הוא נהג להבריח סמים לגואה באמצעות ילדים נפאלים אשר בלעו קונדומים אליהם הוכנסו סמים שונים. כמו כן חושדת המשטרה המקומית כי דריהם עמד בקשר עם סוחרי סמים בינלאומיים.

סיפורו של דודו דריהם נחשף בתוכנית "עובדה" במהלכה הודה כי אכן סחר בסמים בעבר, אך טען כי תפרו לו תיק לאחר שסירב למכור סמים עבור קציני משטרה מושחתים. במהלך תחקיר עובדה בהודו צולמו אחותו וחברתו של דריהם כאשר הן משחדות את ראש צוות החקירה המקומי. הקצין הבכיר אף תועד על-ידי מצלמות עובדה כשהוא מעניק להן חשיש הודי. בעקבות התחקיר הושעה אותו קצין  ממשטרת גואה, וסערה תקשורתית פרצה במדינה כעת, כשנה לאחר שנעצר הסכים בית המשפט של גואה לשחררו בתנאי שלא יעזוב את המדינה ויתייצב בתחנת המשטרה בכל פעם שיוצא לו זימון מהמשטרה.

דריהם נעצר לפני כשנה יחד עם ישראלי נוסף, יניב בנעים. השניים, על-פי החשד, היו סוחרי סמים מרכזיים בדרום הודו. לפני כחצי שנה שוחרר בנעים ממעצר בתנאים דומים לאלה שפסק בית המשפט לטובת דריהם. עם זאת בנעים הפר את צו עיכוב היציאה מהודו שהוצא נגדו והצליח לברוח לנפאל ומשם לישראל. לאחרונה הוא נעצר בשדה התעופה בפרו לאחר שהרשויות המקומיות גילו כי האינטרפול הוציא נגדו צו מעצר בינלאומי בעקבות בריחתו מהודו

>> "ברוני הסמים של גואה" - הכתבה המלאה של ניר שחק ועמרי אסנהיים מתוך עובדה

עובדה, ימי חמישי, 21:15

עוד בעובדה: איתי אנגל בצפון עיראק | מה הרג את הילדה הטובה מירושלים?