אין תמונה
רחמים ("גומאדי") אהרוני
רחמים אהרוני נולד בשכונת התקווה. אביו היה נפח והמשפחה גרה בצריף. אהרוני עצמו מכר פירות וירקות בשוק. כשהיה בן 13 השתלב כעוזר בעסק של אביו, ועזר לסבו בעסקי הסבלות. מעט לפני גיל 18 התגייס לתותחנים. אחרי השחרור הבין שעבודת הכפיים לא בשבילו, ופנה לליטוש יהלומים. בתחילת שנות ה-60, כשהוא עוד לא בן 25, נשא לאישה את בת שבע דנוך, בת לאחת המשפחות הבולטות בכרם התימנים. 

בסוף שנות ה-60, זמן קצר לאחר שעזב את עבודתו כמלטש יהלומים, אירעו כמה מעשי שוד נועזים - המשטרה טענה כי המתכנן היה אהרוני, אולם בכל הפעמים שנעצר שוחרר מחוסר ראיות. הוא הורשע רק בגניבת פרי בהיותו נער, בקטטות ובבריחה ממעצר.

באותן שנים עבר לכרם התימנים, הכיר את טוביה אושרי והשניים נעשו שותפים גם בעסקים וגם בעולם הפשע. הם קנו מפעל לעיבוד ומכירת בשר בשם "בר בקר". אהרוני אף בנה וילה מפוארת בתל ברוך בתל אביב, ועד מהרה הרחיב את עסקיו לחו"ל והחל להמר בבתי קזינו יוקרתיים על סכומים גבוהים. כמו שותפו טוביה אושרי, גם רחמים אהרוני הופך לאחת מאושיות הרכילות וחיי הלילה בתל אביב, כשכל העת המשטרה מתחקה על עקבותיו, תמיד צעד אחד מאוחר מדי.

היום, בגיל 76, כשמאחורי שמונה הרשעות, שני מאסרים ו-29 שנה בכלא, מגלה אהרוני את הסודות ששמר עד עכשיו: איך התרחשה הנפילה? מה קרה ביום הרצח במפעל הבקר שלו ושל אושרי? ומה גרם לקרע העמוק ביניהם, שנמשך עד היום?

>> כל מה שרציתם לדעת על "חבורת הכרם", עכשיו במתחם המלא

 רחמים אהרוני מדבר - שני ב-21:00, "עובדה"