כששומעים את צמד המילים מופע קסמים קל לדמיין מסיבת יום הולדת חביבה, עם קוסם ששולף ארנב מהכובע ומלהיב את הילדים שלא מבינים איך קורה כל הקסם הזה. אבל מה עושים כשהקהל כבר עבר את גיל 18 ומחפש משהו קצת יותר מרגש? מסתבר שקוסמים מסביב לעולם מוכנים להניח את הכובע בצד, ולעשות לא מעט בשביל הופעה למבוגרים בלבד.

לא חוקי: הקסם שיעזור לכם להתחמק ממעצר

למקרה שלא ידעתם נזכיר שעישון מריחואנה עדיין נחשב למעשה פלילי ברוב המדינות בעולם, ויכול להוביל לחוויה המבאסת של לילה בתא המעצר. אנחנו חלילה לא מעודדים עבירה על החוק, אבל רק נניח פה את הטריק הקטן שיכול להפוך את ג'וינט לורד תמים איתו תוכלו להתחנף לשוטרים.  

הקוסם המתפשט: רק תזכיר לנו מה הטריק? 

כשהקוסם החביב וויני גרוסו הגיע להופיע בתכנית טלוויזיה לבוש בטוקסידו, הוא אמנם רמז לקהל שמשהו סקסי עומד להתרחש, אבל אנחנו לא בטוחים שהם באמת ציפו למה שקרה אחר כך. כדי להוכיח שהוא לא מסתיר כלום במהלך ההופעה הוא פשוט בחר להתפשט, והשאיר גם אותנו המומים. פייר, היה לנו קצת קשה להתרכז בקסם עצמו.

אל תנסו בבית: יש רופא בקהל?

אחד התחביבים של קוסמים ברחבי העולם הוא ללכת על האקסטרים,עם טריקים שמשאירים את הקהל ללא אוויר לנשימה. האינטרנט מוצף בסרטונים של קסמים מסוכנים שהצליחו להשתבש, אבל נשארנו אופטימיים והשגנו כמה שדווקא הצליחו לא רע בכלל. המלצה שלנו, את הקסמים האלה עדיף שהילדים לא יראו.

>>רוצים ללמוד איך חזי דין עושה קסמים? היכנסו עכשיו ותגלו (כמעט) את כל הסודות

שוקינג: הקוסם שהפשיט מתנדבת מהקהל

להעלים בחורה שנמצאת בתוך קופסה סגורה הוא קסם די ידוע, אבל מה קורה כשהכל נעלם חוץ מהבחורה? זה בדיוק מה שהקוסם ווס בארקר החליט לעשות במהלך אחת מהופעותיו. המתנדבת שעלתה לבמה נכנסה לתוך קופסת זכוכית, בארקר כיסה אותה בסדין לבן, וכשהסיר אותו התברר שהמתנדבת המבוהלת נשארה בתחתונים בלבד. בחירה ספונטית מהקהל או שחקנית ששיתפה פעולה עם הקוסם? תצפו עד הסוף ותגלו.

מוואה: הקסם שישיג לכם נשיקה

את הטריק הזה ניסו גם על סקרלט ג'והנסון ומסתבר שהוא עובד לא רע בכלל. אז במה מדובר? אפשר לקרוא לזה שדרוג של טריק קלפים ידוע, עם טיפה מתח מיני כדי להתאים אותו גם לקהל הבוגר. ברור לכולנו שסוד הקסם לא באמת נמצא בנשיקה, אבל זה אחלה גימיק.   

"קסם אישי" עם חזי דין - ראשון אחרי "מועדון לילה" בקשת, ערוץ 2