אם הייתן נערות בשנות התשעים, ככל הנראה שהפרצוף המסוקס של סמי הורי היה מרוח לכן על הקיר איפשהו בין הפוסטר של ליאור מילר לגלויה של אלון ריינהורן. אבל מאז אותם ימים בהם הורי כיכב בכל טלנובלה שמכבדת את עצמה, זרמו הרבה מילים במדורי הרכילות.

בשנים האחרונות הורי החליט לעשות הסבה מקצועית ובפעם האחרונה שבדקנו הוא התפרנס כצלם סטילס. לשמחתנו ההתרחקות שלו מאור הזרקורים נפסקה אמש ( ב') כשהוא הפתיע בתפקיד אורח בדרמה הבלשית "נופלות על הרגליים".  מבט זריז בסצנת העירום שלו מספיקה כדי להבין שהורי בדיוק כמו יין, רק משתבח עם השנים. 

ראינו הרבה נשים מתפשטות בסרטים ובסדרות ומעט מאד גברים. אפשר בכלל לטעון ולהרגיש שעירום הוא לא ראוי מיסודו, אבל אני רוצה רגע לדבר על חוסר הסימטריה: מה שמותר להם, אסור לנו; מה שנתפס לגביהם כ״איזה גבר משוחרר ששלם עם הגוף שלו״, נתפס לגבינו כ״איזה שרמוטה״. אז החלטתי לטפל בסוגיה הזאת בסדרה שלי, והפשטתי שם רק גברים. בחורה שטחית, כבר אמרנו... וכן, נשבעת לכם שחבר טוב אמר לי את המשפט: תדעי לך שזה יפגע ברייטינג, חייבים ציצי! אז ספוילר: אין ציצי, אבל יש את הקטע הזה, למשל, בפרק 4. וייאמר לזכותו של סמי הורי שהוא הלך עם תפקיד האופי (והיופי) עד הסוף. #נופלותעלהרגליים #שניבקשת @miliavitalrandolph @budit @shanya_cohen @keshet_broadcasting @mako.il

A post shared by rutirudner (@rutirudner) on


בחשבון האינסטגרם של יוצרת הסדרה, רותי רודנר, מצאנו את הסיבה שעומדת מאחורי ההופעה הפרובוקטיבית של הורי: "ראינו הרבה נשים מתפשטות בסרטים ובסדרות ומעט מאד גברים. אפשר בכלל לטעון ולהרגיש שעירום הוא לא ראוי מיסודו, אבל אני רוצה רגע לדבר על חוסר הסימטריה: מה שמותר להם, אסור לנו; מה שנתפס לגביהם כ'איזה גבר משוחרר ששלם עם הגוף שלו', נתפס לגבינו כ'איזה שרמוטה'. אז החלטתי לטפל בסוגיה הזאת בסדרה שלי, והפשטתי שם רק גברים".

"נופלות על הרגליים": שני, אחרי "ארץ נהדרת"