mako
פרסומת

אל על לא העלו את המזוודות לטיסה כי "היה חם מדי"

תיירת ממולדובה שביקרה באילת, טוענת כי אל על לא העלו את המזוודה שלה על טיסת החזור לבן גוריון. "לאחר הנחיתה דיילת בישרה לנוסעים שהמטען לא עלה למטוס כי היה חם מדי". הסיפור מסתבך כשהנוסעת הייתה צריכה להגיע ללונדון באותו היום, וכעת היא שוהה בבירה האנגלית, עדיין, בלי חפציה האישיים. אל על: "העמסת המזוודות מתבצעת בהתאם למספר שיקולים"

קרן שפירא
mako
פורסם:
הקישור הועתק

מסוע מזוודות
"ברגע שגיליתי כי המזוודה שלי לא על המסוע, התחלתי להילחץ" | צילום: אימג'בנק / Thinkstock

התיירת טטיאנה, שפנתה ל- mako באמצעות אפליקציית skooper, הגיעה לאילת כדי לבקר את בן זוגה שמתגורר בעיר הדרומית. ביום שני, ה-3.6 היא הייתה אמורה לטוס מאילת לבן גוריון, ומשם לביקור בלונדון. הכל היה מסודר מראש אך משהו בכל זאת השתבש בדרך. " עליתי ב-14:00 בצהריים על טיסת אל-על מאילת לבן גוריון. משם הייתי אמורה לעלות על טיסת איזי ג'ט לשדה התעופה לוטון שבאנגליה. אך כשנחתי בבן גוריון, נאמר לי ולמרבית הנוסעים במטוס כי המטען שלנו לא הגיע", מספרת טטיאנה. לטענתה, כמעט כל נוסעי הטיסה לבן גוריון מאילת כונסו באותו רגע על-ידי דיילת קרקע, שסיפרה להם שהמזוודות לא הגיעו ליעדן בגלל שהיה "חם מדי". באותם רגעים, עוד נראה היה כאילו כל הנושא מוצב בידיהם המסורות של עובדי אל על.

"ברגע שבישרו לנו שהמטען לא הגיע, נדרשנו למלא טופס עם מספר הטיסה, טלפון ליצירת קשר וכתובת. אבל אצלנו לא נשאר כלום - לא ספח ולא מספר בקשה לצורך בירורים. כשהסברתי להם שאני ממשיכה מכאן ללונדון, הם אמרו לי שהם ינסו לשלוח את המזוודה עם  הטיסה שלי באיזי ג'ט, ואם הם לא יצליחו הם יעשו את זה למחרת היום. כולם באל על היו באמת מאוד נחמדים ופשוט האמנתי להם. חשבתי שאל על זו חברה רצינית".

"כשלא ראיתי את המזוודה על המסוע התחלתי להילחץ"

נחתם הסכם
"כולם היו כל כך נחמדים אבל עכשיו אין עם מי לדבר" | צילום: דניאל נחמיה, חדשות 2

טטיאנה התקשרה למחרת לאל על, אך זו, לטענתה, אמרה לה לברר עם איזי ג'ט את המקרה והפילה עליהם את האחריות. "למה לי להתקשר לאיזי ג'ט אם המזוודה גם כך לא עלתה לטיסה? מלבד זה, אל על היא זו שלקחה את האחריות על המזוודה שלי מלכתחילה והבטיחה להביא לי אותה. אגב, כשהתקשרתי לאיזי ג'ט – הם, כמובן, הפנו אותי שוב לאל על".

בשלב זה לירון, בן זוגה של טטיאנה, נכנס לתמונה וניסה לעזור לה מהארץ. הוא התקשר אמש בצהריים למוקד הלקוחות של אל על, אך אלה הפנו אצבע מאשימה כלפי טטיאנה. "בחורה בשם קארין, שהתעקשה לא לתת לי את שם משפחתה אלא רק לקרוא לעצמה 'קארין מאיתור כבודה', פשוט הפילה את האשמה שוב ושוב על טטיאנה על כך שלא לקחה איתה ספח. לאחר שעה של שיחה, בה ביקשתי את מה שמגיע לנו, הנציגה אמרה שהנושא בבדיקה ומאז לא שמעתי ממנה", הוא מספר ומוסיף: "צריך להבין, טטיאנה היא בחורה שקטה ועדינה. עצוב להגיד את זה אבל אין לה את האופי שלנו. אמרו לה שידאגו לה והיא האמינה לזה. אבל מה שבטוח הוא שכרגע, אף אחד לא דואג לה לכלום".

אל על מסרה בתגובה:
העמסת מזוודות מתבצעת בהתאם לשיקולי בטיחות הנוסעים, למשקל המותר למטוס בהתחשב בתנאי הטיסה, לרבות מזג האוויר".