הי אמא, זוכרת שאמרת שאני צריך למצוא עבודה רצינית? שהגיע הזמן שאתחיל לפרנס את עצמי בכבוד? אז נראה לי שמצאתי את היעוד שלי בחיים. יותר נכון מצאתי אנשים אחרים שמצאו את היעוד שלהם, והוא נראה מה זה מושלם.

שושבינה להשכרה: שוק החתונות הפך בשנים האחרונות להיות עסק יקר שאין ספור אנשים תופסים עליו טרמפ ומנסים לעשות בו את הונם. הנה דוגמה לעוד מישהו שיודע לנצל את הפוטנציאל הכלכלי הזה - ג'ון גלנץ מאנגליה, שהקימה עסק המציע שושבינות בהזמנה. במחיר של 300 עד 2,000 דולר, תוכלי לשכור לך שושבינה שתלווה אותך ביום החתונה ותדאג לכל הדברים ששושבינה צריכה לדאוג להם, כמו למשל מסיבת הרווקות, לחייך לצדך בתמונות, הרמת הרחבה ומה שלא תרצי.

עוד בלימודים וקריירה:

מזיזי קרחונים: טביעתה של הטיטאניק בשנת 1912 הייתה אירוע טראומתי בקנה מידה בינלאומי שהוליד ג'וב חדש – מזיזי קרחונים, אנשים שתפקידם לבדוק אם נמצאים קרחונים במסלולי ההפלגה של הספינות, לדווח על כך ואף להציע מסלול חלופי, סוג של וויז ימי. ואם זה לא מספיק, במידת הצורך, השירות אפילו ידאג להזיז את הקרחון מהאזור המסוכן. הכל כדי להימנע מסרט נוסף של 3 שעות.

אבלים מקצועיים: באנגליה, תמורת 70 דולר, תוכלו לקבל אנשים שיתאבלו על יקירכם במשך שעתיים. האבלים המושכרים ידאגו ליצור את האווירה הדכאונית המתאימה לכל הלוויה. גם בארץ קיים דבר כזה, הן נקראות מקוננות בתשלום.

טיפול פנים  (צילום: jupiter images)
הטיפול לא יהיה מושלם ללא שירותיהם של ממששי הפנים | צילום: jupiter images

מדריך גלישה לכלבים: אחרי שכבר חשבנו שהמציאו הכל לחברו הטוב ביותר של האדם, הגיע המקצוע הבא - אם חסרה לכם דרך נוספת לאתגר את ההולך על ארבע שלכם, אתם מוזמנים לשלוח אותו למדריך גלישה לכלבים, אחד מתוך רבים הנמצאים באתרי נופש נבחרים. ישנם מקומות שבכלל לא יודעים להכשיר בני אדם והם מתמקדים רק בחיית המחמד. סרטון ויראלי ביוטיוב מובטח בסיום הקורס.

ממשש פנים: אם אתם משתמשים בהרבה קרמים ותכשירים לפנים, השימוש לא יהיה מושלם אם לא תשכרו את שירותיהם של ממששי הפנים. תפקידם לבחון עד כמה הקרמים והתכשירים לפנים שכולנו משתמשים בהם, אכן יעילים. אמנם הם עובדים במשרה חלקית, אך לא מהססים לגבות 25 דולר לשעה.

חולבי ארס מנחשים: בזמן שרובנו נעשה הכל כדי לא להרגיז נחש ארסי, יש כאלו שעושים כסף מכך שהם חולבים את הארס של הנחש, כדי למכור אותו לבתי חולים או למעבדות בשביל שיעשו בו ניסויים על מנת לפתח נוגדנים. המחיר לגרם ארס יכול להגיע עד ל-1,000 דולר. מחיר לא רע בכלל, הבעיה היא שאם תבחרו בקריירה זו תאלצו להתמודד עם הנחשים הארסיים ביותר שקיימים - כמו קוברות למשל.

זוג מחובק במיטה (אילוסטרציה: Siri Stafford, Thinkstock)
רגשות הן לא חלק מהגדרת המקצוע של המחבק המקצועי | אילוסטרציה: Siri Stafford, Thinkstock

מכרבל מקצועי: חסר לכם כפיות בחיים? אתם יכולים לשכור את שירותיו של מומחה לחיבוקים. רק שימו לב שרגשות הן לא חלק מהדיל ומדובר במקצוע אפלטוני בלבד. העסק הזה די יקר ועולה 80 דולר לשעה של חיבוק. לחסכנים מביננו, ניתן להסתפק בכרית.

פסלי אפר: בחלק מהדתות נהוג לשרוף את המת ולשמור את האפר. זה היה רק עניין של זמן עד שמישהו ידע לתעל את הפולחן הזה בשביל להרוויח קצת כסף. אמן אפר יפסל לכם מייצג ייחודי מאפר המת שיהפוך למזכרת בלתי נשכחת. למשל שרשרת העשויה מזכוכית שבתוכה טמון האפר. קריפי.

מריחי הבל פה: ישנן חברות מסטיקים המחזיקות מומחים בריח פה. המומחים יריחו את הפה שלכם לאחר שלעסתם מסטיק או השתמשתם במי פה ויתנו את חוות דעתם ליצרניות. אם יש לכם טענות על ריח מסטיק מסוים תדעו שככל הנראה מומחה הרחת הפה התרשל בתפקידו.

אישה מנשקת גבר שנגעל מהרעיון (צילום: istockphoto)
בתמונה: מומחה הרחת פה שהתרשל בתפקידו | צילום: istockphoto

טועמי אוכל לכלבים: גם לכם יש סיפור מביך על הפעם ההיא שאכלתם בונזו בילדות? חבל, כי הייתם יכולים לעשות מזה לא מעט כסף. חברות המזון לכלבים מחזיקות מומחי אוכל אנושיים לגמרי, שתפקידם לבדוק את איכות המזון. הם גם בודקים את הערך התזונתי שלו ולרוב יורקים אותו לאחר שטעמו את מה שצריך לדעת.

סקסולוג תרנגולות: כן, קראתם נכון. מומחים למיניות התרנגול יכולים להרוויח עד 60 אלף דולר בשנה, והכל רק כדי שידעו לזהות מה מין התרנגול או התרנגולת. במקצוע, שנפוץ בעיקר ביפן ובבריטניה, מסתמכים בעיקר על אינטואיציה וניסיון. לנו למשל, אין מושג איך נראה איבר המין של תרנגול.

עומדי תורים: זה באמת גאוני. יש השקה של מוצר חדש? רוצים לקנות כרטיס להופעה גדולה? אבל אין לכם כוח לעמוד בתור לטובת העניין? תוכלו לשכור עומד תור מקצועי, שיעמוד בשבילכם בתורים הכי ארוכים ומעייפים שתוכלו להעלות על דעתכם. התשלום לאנשי מקצוע אלו נקבע כמובן על פי אורך התור, אך שכרם יכול להגיע עד 1,000 דולר לשבוע. בארץ ניתן לעשות שימוש במקצוען כזה, בתור בדואר למשל.

תרנגול בכדורגל (צילום: Laurence Griffiths, GettyImages IL)
מזהים אם זה זכר או שזו נקבה? | צילום: getty images | צילום: Laurence Griffiths, GettyImages IL

כותבי משפטים לעוגיות מזל: אולי לא חשבתם על זה, אבל יש אנשים שתפקידם זה להיות אלה שכותבים את הפתק בעוגיית המזל. הם מקבלים כ-40 אלף דולר בשנה ולרוב נבחרים על פי שנינותם. כן, זה מבאס לדעת שזה לא חכם סיני כותב אותם.

(מקור)