אין תמונה
רונאל פישר מצטרף לכיתה של איך להצליח

אחרי שלימדו את כולנו איך להיות מאושרים בשישה שיעורים אייל דורון מכנס את כיתת הלימוד לעונה חדשה שתתמקד בנושא הצלחה. רונאל פישר יצטרף לכיתה וביחד עם יורם יובל הם יביאו את הסיפורים המדהימים, המפתיעים ומעוררי ההשראה שמאחורי ספוריהם של אנשים מצליחים בתחומם ועל פי השקפתם. מעבר לסיפורים - כל שיעור ילווה בטיפים ועצות שימושיות שכל אחד יכול ליישם בחיים הפרטיים.

כל שיעור יעסוק בהיבט אחר של הצלחה:

איך לגדל ילד מצליח? עד כמה אני כהורה אחראי להצלחה של הילדים שלי? האם חשוב יותר שהילד יהיה מאושר או שיצליח? האם כדאי לדחוף אותו? להכריח אותו להתאמן בפסנתר או לעשות שיעורים או להשאיר את האחריות אצלו? האם יש דברים שכולנו יכולים לעשות כדי להפוך את הילדים שלנו למצליחנים?

האם כל אחד יכול הצליח? כישרון הוא לא כל הסיפור, רחוק מזה. אז מה בעצם צריך חוץ מכישרון כדי להצליח? האם בעצם כל אחד יכול להצליח?

אין תמונה
לימד אותנו על אושר, עכשיו על הצלחה
איך למצוא את העבודה שנולדתי בשבילה? בשיעור זה נבדוק האם לכל אחד מאיתנו יש ייעוד בחיים, או עבודה שנולדנו אליה. מתי צריך להחליף מקצוע? מתי צריך להישאר בו ובעיקר – איך יודעים מה מתאים לנו? איך מוצאים את השילוב האולטימטיבי בין מה שאנחנו טובים בו למה שגורם לנו הנאה וסיפוק?

איך לחיות כדי להצליח מאות ספרים נכתבו על הרגלי החיים של המצליחנים. מאות חוקרים ניסו למכור לנו שיטות שאם רק נאמץ אותן, נצליח הרבה יותר. בשיעור הזה נביא את מיטב התובנות שיש למדע להציע על כמה מיומנויות שכל אחד מאיתנו יכול ללמוד ולסגל לעצמו בכל גיל ובכל שלב בקריירה, מיומנויות שיעזרו לנו להצליח יותר.

האם אפשר להצליח בלי להיכשל?  כמובן שגם להיכשל צריך לדעת, ולהתמודד עם השדים של עצמנו בכל הנוגע להצלחה וכישלון. השיעור שילמד את כולנו איך לקום מכישלון ואיך לנצח את הפחדים שבדרך.

מה זאת הצלחה? שאלת השאלות: מה זאת הצלחה? האם להצליח בחיים פירושו לעשות קריירה מרשימה, להרוויח הרבה כסף, להיות שם דבר בתחומך, או אולי פשוט להקים משפחה מאושרת? בשיעור נספק הגדרה מדעית להצלחה.

הצטרפו לכיתה! איך להצליח בשישה שיעורים. חמישי, אחרי עובדה