טרייסי נורמן היא אייקון טרנסג'נדרי אמיתי. בסוף שנות ה-70 היתה הדוגמנית השחורה השנייה בעולם שהופיעה על שער מגזין 'ווג' היוקרתי. הפריצה הגדולה שלה הגיעה מעט אחרי, כשפניה הופיעו על קופסאות הצבע לשיער מבית קליירול. כאישה אפרו-אמריקאית וכטרנסג'נדרית היא פרצה דרך לטרנסיות מכל העולם, והיוותה מודל בקהילה האפרו-אמריקאית.

>> "החלטתי שאני עושה ניתוח לשינוי מין, ואם לא - אתאבד"

>> הפצוע מהברנוער: "אני מתקשה במציאת זוגיות, מלא נרתעים"

אבל העלייה המטאורית שלה לתהילה נגמרה בטעם רע. בזמן שדיגמנה על הסט, נודע למפיקה האחראית על זהותה האמיתית. התגלית שהדוגמנית היא למעשה טרנסג'נדרית היתה, לפי השיקולים אז, מסוכנת מדי לתעשיית היופי. יום הצילומים הופסק באמצע והמשך הקמפיין נגנז. לאחר מכן הקריירה של טרייסי כדוגמנית דעכה לאיטה.

אין תמונה
נורמן מודל 2016. "זה היה עולם אחר להיות טרנסג'נדרית בשנות ה-70"
את היופי והנוכחות היחודיים שלה השקיעה במופעי ברולסק, ובנוסף היתה פעילה במועדוני הנשפים (ball culture) בניו יורק בשנות השמונים.

כצעד לתיקון היסטורי, קליירול הזמינו את נורמן בת ה-63 לדגמן עבורם שוב בקמפיין חדש שנקרא "Colour As Real As You Are". כמה סמלי. שיתוף הפעולה הוליד את סרטון הפרסומת החדש, בו מעידה נורמן: "זה היה עולם אחר להיות טרנסג'נדרית בשנות ה-70. נאלצתי להחביא את האמת שלי. זה טוב לחזור, וזה ממש טוב להיות אני".

>> בן ה-18 נכלא למשך חודשיים - בגלל שהוא הומו

>> אין סטרייט שלא זורם: 22 הבדלים בין פורנו למציאות