>> אירועי הגאווה 2012 – כל העדכונים

מעבר חציה גאה (צילום: זיו שדה)
מה הביטלס היו אומרים על זה? עברי לידר וג'וני גולדשטיין על מעבר החצייה | צילום: זיו שדה
עיריית תל אביב לא מפסיקה להפתיע את הקהילה הגאה: אחרי שהחלה במסורת של "הצהרת אוהבים" בבית העירייה הישן וכחלק מתמיכתה באירועי הגאווה שיתקיימו בעיר, צבעה היום (ג') עיריית תל-אביב - יפו מעבר חצייה בסמוך לתיאטרון הבימה בששת צבעי דגל הגאווה. זאת לאחר שנשלחו מאות דגלי גאווה לגולשים שביקשו בפייסבוק, כחלק מאותו קמפיין ענק.

אירועי הגאווה יפתחו ביום חמישי - יום הבנ"ה

בתמונה מופיעים חברי ההרכב האלקטרוני  TYP: עברי לידר וג'וני גולדשטיין, והיא מתכתבת עם התמונה המפורסמת מאלבום "אבי רוד" של להקת "הביטלס". לכל מי שממהר לרוץ ולהצטלם במעבר החצייה הצבעוני, נספר כי הצבעים נעלמו והוא נצבע מחדש בלבן. בעירייה הסבירו, כי הצביעה המחודשת נועדה למנוע עבירה על החוק.

ההרכב המצליח, המופיע בימים אלה בכל רחבי העולם, יופיע בבמה המרכזית בחוף גורדון במסגרת מצעד הגאווה שיתקיים השנה ב- 8 ביוני.

יניב ויצמן, יועץ ראש העיר לענייני הקהילה הגאה ומי שאחראי על אירועי הגאווה בעיר מסר כי מדובר בחלק מקמפיין הגאווה הגדול של תל אביב. "הנראות של הקהילה הגאה היא חשובה ביותר. אנחנו מזמינים את כל חברי הקהילה הגאה ותומכיה לחגוג את אירועי הגאווה, בדרך לשוויון זכויות מלא".

מחר, יום ד', בשעה 11:00 תתקיים מסיבת עיתונאים במרכז הגאה בגן מאיר, עם כל הפרטים לקראת אירועי הגאווה.

שבוע הגאווה ייפתח  ביום חמישי (17 במאי) – ביום הבנ"ה: היום הבינלאומי נגד הומופוביה, כאשר מצעד הגאווה עצמו יתקיים ב- 8 ביוני. כמו כן, לאורך כל שבוע הגאווה יופיעו די.ג'ייז בחוף הילטון, שצפוי להיות עמוס תיירים ומשתזפים. בין היתר, יושק תורן הגאווה מעל חוף הילטון.

אירועי הגאווה השנה מתקיימים תחת הסלוגן המחייב "כל הארץ דגלים דגלים", זאת כחלק מהמטרה להפוך את המצעד ל"פחות תל אביבי" ולהביא את הבשורה לפריפריה. בהתאם לכך, נערכים מצעדים ב-9 ערים נוספים, כאשר ביום חמישי האחרון יצא לדרך המצעד הראשון השנה, בראשון לציון.

>> לקבוצה של mako גאווה בפייסבוק כבר הצטרפתם?

>> אני אוהב את הבן ההומו שלכם. למה אתם לא?

>> עומר שריף הבן: "אני הומו ויהודי"

>> היכנסו ותיהנו מכתבות נוספות בערוץ הגאווה

>> אירועי הגאווה בפריפריה: מי צריך את זה?