אריקה וטאשינה (צילום: dailymail.co.uk)
עושות הכול ביחד עד הלידה | צילום: dailymail.co.uk
אריקה וטאשינה, תאומות לא זהות אבל מאוד חינניות, כנראה לא מסוגלות להיות בחדר הלידה לבד. כשנולדו, בדיוק לפני 22 שנה, הן עשו זאת בהפרש של כמה דקות זו מזו. בסוף השבוע האחרון הן הגיעו שוב לחדר הלידה כמעט ביחד, כדי ללדת – כל אחת בתורה – את ילדה הבכור. עכשיו הן לא רק חולקות יום הולדת משותף – אלא יחגגו באותו שבוע גם יום הולדת משותף לילדים.

"לא חשבנו שבאמת נלד בסוף ביחד, זה מוזר"

טאשינה ואריקה אקלי גילו שהן בהריון באותו יום, הלכו לכל הבדיקות ומעקבי ההריון יחד, ותמיד חשבו שיהיה מצחיק אם תלדנה באותו זמן. "עשינו יחד את הבדיקה, וכל ההריון עבר עלינו יחד, כמו כל דבר שקרה לנו בחיים", אמרה טאשינה, ואחותה הוסיפה: "אבל לא חשבנו שבאמת נלד בסוף יחד, זה היה מוזר מדי".

אבל ביום שישי האחרון הבלתי ייאמן קרה, ושתיהן התייצבו, בהפרש של כמה שעות זו מזו, בבית החולים. טאשינה הייתה ראשונה, וילדה את בתה, אייורי, במשקל של קצת יותר מ-3 ק"ג ב-8:54 בבוקר. לקראת 12 בצהריים לחצה אחותה אריקה את הלחיצות האחרונות, וילדה את קירן, גם הוא במשקל 3 ק"ג.

אריקה וטאשינה (צילום: dailymail.co.uk)
מדגמנת הריון. אריקה | צילום: dailymail.co.uk
טאשינה (צילום: dailymail.co.uk)
וגם טאשינה, אלא מה? | צילום: dailymail.co.uk
התאומות, שנושאות בגאווה קעקועי "תאומה 1" ו"תאומה 2", הגיעו לבית החולים עם הסבתא הגאה, שקיבלה שני נכדים חדשים באותו יום. "סיפרנו לה ביחד על ההריונות שלנו", אמרה אריקה. "אני סיפרתי ראשונה, וטאשינה חיכתה כמה שעות, כדי שאמא תירגע קצת, ואז סיפרה לה בעצמה". "שאלתי אותה אם היא מתגעגעת להרגשה של להחזיק תינוק אחד בכל יד, כמו לפני 22 שנה, והיא לא ממש הבינה מה אני רוצה ממנה, עד שסיפרתי לה שגם אני בהריון", הוסיפה טאשינה.

אריקה וטאשינה (צילום: dailymail.co.uk)
בני הדודים החדשים | צילום: dailymail.co.uk
בני הדודים הקטנים כבר נפגשו, כמובן, ובילו את רוב האשפוז שלהם בתינוקייה בעריסות שכנות. כעת מצפה להם חופשת לידה משותפת, וככל הנראה חיים שלמים של חברות הדוקה במיוחד. 

>> כמעט תאומים: נועה יחיאלי עושה שניים בשנתיים
>> נדיר: ילדה רביעייה מביצית אחת

<< תאומים שנולדו לאבות שונים

הריון יפה לך: הצטרפי לעמוד הפייסבוק של תשעה חודשים