אין תמונה
אם יש לכם טלפון אנדרואיד ואתם רוצים להוציא ממנו יותר, iAndroid צריכה להיות התחנה הראשונה שלכם

אם אתם קוראים את הכתבה הזו דרך סמארטפון סביר להניח שזה אייפון או אנדרואיד. אם אתם אפל פאנבויז בטח המילה אנדרואיד עיקמה לכם את הפרצוף, אפקט זהה כנראה התרחש להיפך. בבחירת חמשת האתרים הטובים בישראל שמרנו על נייטרליות ולא בחרנו צדדים, יש אתר לחובבי אפל ולבעלי אנדרואיד, יש אתרים שמספקים מדריכים שווים, אחד שנמצא כל הזמן ובכל מקום, ואפילו הפתעה נעימה למפתחים.

1. iAndroid

האתר, שהחל את דרכו לפני כמה שנים כפינה קטנה ברשת של משוגעים על אנדרואיד, פאנדרואידים בז'רגון המקצועי, גדל והתרחב לצד החדירה המאסיבית של טלפונים חכמים מבוססי מערכת ההפעלה הזו של גוגל לישראל, והפך לזירת הפעילות המרכזית של מפתחים, מעצבים, סוחרי ומעריצים.

באתר יש פורומים די שוקקים שעוסקים במגוון רחב מאוד של נושאים החל מכלליים ועד לספציפיים מאוד לכל מכשיר, אבל החדשות והבלוגים האישיים הם אלה שהופכים אותו לאתר המוביל בתחום. אז אם יש לכם טלפון עם הרובוט הירוק ואתם רוצים להוציא ממנו יותר, הריעו לקוד הפתוח, iAndroid צריכה להיות התחנה הראשונה שלכם.

ניוזגיק
לגיקים ועוד. ניוזגיק

 

 

2. ניוזגיק

שם אחד שחזר ועלה בהמלצות הפאנליסטים שלנו הוא ניוזגיק. בלוג החדשות, הדעות והמדריכים מחזיק מערכת נכבדה של גיקים שמביאים לא מעט סקופים ארצישראלים, האתר מקיים תחרויות לסטארט אפים ואף זכה להשקעה מצד חברת TheTime של אילן שילוח, וכיום הוא מהווה את אחד ממקורות הטכנולוגיה החשובים והמשפיעים בישראל. כתבי ניוזגיק גם מגיעים לכל השקה חו"לית ומדווחים בתדירות ואיכות כמו שאנחנו מכירים מאתרי טכנולוגיה בינלאומיים.

ישראל (צילום: getty images)
עבור "לוחמי הקוד". אינטרנט ישראל | צילום: getty images

 

 

3. אינטרנט ישראל

משהו קטן בשביל המפתחים: מפתחי תוכנה רבים מחזיקים בלוג משלהם בו הם משתפים את הגיגיהם על העולם בכלל, לצד תהיות ופתרון בעיות מעולמם של לוחמי הקוד. אך האתר של רן בר זיק הוא סוג של תופעה גם בנוף הזה - האתר מהווה מקור סמכות גם לאנשים שלא בהכרח יודעים להריץ פונקציות בראש מתוך שינה, ומכיל אוסף שימושי מאוד של מדריכים בכל מגוון תחומי הפיתוח לרשת, שהולך וגדל.

TGspot
טעימה מכל העולמות. TGspot

 

 

4. TGSpot

נפתח ישר בגילוי הנאות: TGSpot הוא שותף תוכן של mako, אבל יש סיבה שבחרנו בו ככזה, ולכך שהוא מהווה מקור גם לכלי תקשורת גדולים נוספים כמו דה מרקר. ומאותה הסיבה ממש גם הפאנליסטים החיצוניים שלנו המליצו עליו מיוזמתם. מבין הבלוגים המתמחים בטכנולוגיה אישית, TGSpot מציע תמהיל טוב של חדשות ובחירה נכונה ורחבה של נושאי עיסוק שיעניינו את חובב הגאדג'טים העברי, לצד מדריכים וסקירות רציניות ומעמיקות פרי עטם של אנשי האתר.

 

אין תמונה
זירת הפעילות הרצינית והחשובה לבעלי אייפון בישראל. Iphones

 

 

iPhones .5

עבור אפל-פאנבויז שביניכם הנה אתר שמרכז בו את כל מה שאתם צריכים לדעת על מכשיר שלכם, ועוד כמויות של מידע מעניין וחדשות הקשורות אך ורק ליצרנית ה-i. על אף שקמו לו בשנים האחרונות מתחרים רעשניים, iPhones.co.il עדיין שומר על מעמדו כזירת הפעילות הרצינית והחשובה לבעלי אייפון ושאר ירקות הנושאים את סמל התפוח הנגוס. עם עיסוק בחדשות מתחומים נוספים בעולם הסלולר, פורומים פעילים וקהילה רוחשת, הוא בהחלט אתר שתרצו לבקר בו אם יש לכם אייפון, אייפד או אייפוד. סטיב ג'ובס לנצח!