השופטת זהבה קאודרס-בנר מבית המשפט לתביעות קטנות בעכו קיבלה הבוקר את תביעתו של לקוח HOT, יוסי זוהר, שטען כי אחרי שחובר ל-HOT באוגוסט 2013, הממיר הפסיק לעבוד לאחר חמש דקות בלבד. כל ניסיון שלו לפנות אל נציגי השירות של HOT במשך 24 שעות - נכשל. ולכן הוא הגיש תביעה לבית משפט לתביעות קטנות לאחר 24 שעות.

אין תמונה
"הוא יכול היה להשאיר מספר טלפון והיו חוזרים אליו"

 

התובע שגר בנהריה סיפר כי הוא התקשר ללא הפסקה לשירות הלקוחות של החברה אבל הנציג המיוחל לא ענה ובמקומו נשמעה ההקלטה שנציגי השירות עסוקים ונא להמתין בסבלנות. למחרת בבוקר הוא נסע עד ליקום למשרדי HOT, אבל משם הוא נשלח הביתה והתבקש לשלוח אליהם מכתב.

נציגת HOT, יעל בינדמן, טענה בבית המשפט כי בהגשת התביעה אחרי 24 שעות יש משום חוסר תום לב והוא יכול היה להשאיר מספר טלפון והיו חוזרים אליו. היא גם טענה שהמשרדים ביקום הם לא משרדים של קבלת קהל אלא משרדים ראשיים.

אחרי שתהליך גישור בין הצדדים לא צלח, השופטת קיבלה את עמדת התובע במלואה באשר למאמציו להשיג את נציגי השירות של HOT - כולל בשתיים לפנות בוקר, שעה שבה עדיין נשמעה ההקלטה על כך שנציגי השירות עסוקים. את העובדה שלא זכה גם להתייחסות במשרדים ביקום והוא נשלח לביתו כדי שיכתוב מכתב, היא מציינת כהתנהגות מזלזלת. במיוחד לאור העובדה שבזמן שרצו לצרף אותו כלקוח התנהגו אליו בצורה היפה והמכובדת ביותר.

"משנתן את כרטיס האשראי שלו והחלה החברה לגבות מיידית את הכספים, שכחו ממנו, התעלמו מצרכיו והעניקו לו יחס פוגעני, מזלזל, משפיל ועל כך יש לפצותו בסכום גבוה ביותר", כתבה השופטת בהחלטתה. ואולם, היות והתובע הגביל בעצמו את סכום התביעה ב-3,000 שקל בלבד, בית המשפט נאלץ אף הוא להגביל את הסכום לכך, כולל הוצאות של 1,000 שקל.

וגם:
>> במאי סיני נקנס במיליון דולר כי נולדו לו יותר מדי ילדים
>> התנגשו בחלון הראווה של חנות אפל בברלין - וגנבו את המוצרים

הכתבה המקורית באתר TheMarker