אין תמונה
ניסים אליעז ז"ל

ניסים אליעז, בן 43, גיטריסט לשעבר של להקת הפאנק המיתולוגית "סאבוויי סאקרז", נמצא הבוקר מת בדירתו בתל-אביב. סיבת מותו טרם התבררה. את אליעז מצא חבר לעבודה בחברת ההגברה והסאונד "בטי-בם", בה עבד כתאורן משך שנים ארוכות. אחרי שלא הגיע לעבודתו ולא ענה לטלפונים של חבריו לעבודה יצאו לחפשו ומצאו אותו ללא רוח חיים.

אליעז, מוזיקאי וגיטריסט שפעל בדרך כלל בשולי הרוק התל-אביבי, הוציא לפני כארבעה חודשים אלבום בשם "לא מאוחר מדי", יחד עם הזמרת והצ'לנית קרני פוסטל והקלידנית ורד פיקר. לפני כמה שנים הנהיג את ההרכב "טימבוקאטו" יחד עם הזמרת והגיטריסטית חן קליין. ההרכב הופיע במועדון ה"פטיפון" וחימם את ההופעות של "אביב מארק והפילהרמונית".

חן קליין אמרה היום: "זה קשה לכולנו. אנחנו נעשה משהו לזכרו של ניסים, אני עוד לא יודעת בדיוק מה, אולי ערב לזכרו עם המוזיקה שהוא אהב לנגן".

אולם אליעז ייזכר לחובבי הרוק והפאנק הישראלי בעיקר בזכות חברותו בלהקת הפאנק פורצת הדרך "סאבוויי סאקרז", שיצרה פאנק טהור והוציאה שני אלבומים בתחילת שנות ה-90'. איתו בלהקה היו חברים המתופף עמי שלו ("מונוטוניקס"), הבסיסט ליאור מיכל והסולן אביב מארק, שאמר היום: "אני עדיין לא מעכל את זה. הרבה אנשים לא יודעים עד כמה ניסים היה גדול, מיוחד ונדיר כי הוא היה צנוע. ה'סבוויי' התחילה ב'בטי-בם'. עמי ואני עשינו סאונד. ניסים וליאור עבדו בתאורה. עבדנו יחד, חיינו יחד, גרנו יחד, ניגנו יחד, החברות שיצאנו איתן היו אחיות. קשה לי כרגע לדבר על זה ואני הולך לברר מה באמת קרה לו".