ניקוי רעשים 10: מי מפחד מהאלבום החדש של ג'סטין ביבר?

ניקוי רעשים 09: יכול להיות שג'יי זי גנב לביונסה את ההצגה השבוע?!

  • תכירו את השיר שהדיח את "Uptown Funk" משלטונו במצעד האמריקאי, שארך לא פחות מ-14 שבועות. הראפר וויז קאליפה הקליט את השיר הזה עבור פסקול "מהיר ועצבני 7", שבעצמו יושב טוב בראש מצעדי המכירות בבתי הקולנוע. הוא גם שבר את שיא השמיעות של שיר ביום אחד בשירות הסטרימינג ספוטיפיי. העיקר שנשמע קצת פחות מברונו מארס ומארק רונסון.


  • אם היה לכם ספק שסנופ דוג בעד לגליזציה, עכשיו יש לו גם אינטרס כלכלי. הסטלן האולטימטיבי השקיע את מיטב כספו באפליקציה חדשה בשם "Eaze", שתדאג להביא לכם וויד עד הבית. נשמע יותר נוח מלקבוע עם דילרים, אבל רק אם זה חוקי כמובן. 

  • מעתה בכל פעם שנראה את סנופ מעלה עשן נחשוד בפרסומת סמויה. כמו נגיד בקליפ החדש שלו שיצא השבוע:

  • דמיינתם אי פעם שתוכלו להציץ אל תוך אולפני אבי רוד, אותו מקום שהונצח באלבום של הביטלס ומאז המשיך רק להוציא קסם מוזיקלי מתוכו? גוגל מגשימה עבורכם (גם) את החלום הזה, בסיור ווירטואלי מיוחד שהקימה בשותפות עם האולפנים.


  • גם לאד שירן יש חלום, והוא להופיע באחד מפרקי "משחקי הכס". המתופף של קולדפליי וויל צ'מפיון כבר הופיע בתוכנית, גם הסולן של סנואו פטרול גרי לייטבאדי, והזמר הג'ינג'י מתחיל לקנא. הוא מעיד שבמשך העונות הקודמות של התוכנית הצילומים התנגשו עם סיבובי ההופעות שלו, אבל הפעם הוא הולך לרדוף אחרי מפיקי "משחקי הכס" כדי להשיג תפקיד אורח.

  • ואגב "משחקי הכס", מי ידע שכל הדרכים הכי מטופשות למות ב"משחקי הכס" יכולות ליצור שיר כל כך מדבק? להיט חדש בווסטרוז. 

  • אם פספסתם את הנשיקה של דרייק ומדונה בפסטיבל קואצ'לה, כנראה שהייתם מרוכזים מדי בהגעתם של קים וקניה לארץ, וגם זה לא באמת תירוץ. אבל ככל שהזמן עובר ההלם שוכך ועולים יותר סימנים שהכל היה מתוכנן מראש, או שדרייק סתם יודע איך לרכוב על גל הפרסום. מאז הנשיקה הזמר הוציא שיר חדש, הכריז על הוצאה פיזית של האלבום החדש שלו ששבר שיאים בשירותי הסטרימינג, וגם הכריז על סיבוב הופעות ענק. אז האם דרייק באמת הזדעזע מהנשיקה או שהוא פשוט שחקן ממש טוב?
    Drake - My Side | Listen for free at bop.fm 
  • מה עוד קרה בקואצ'לה בסופ"ש האחרון? ובכן הכל, בערך. כל מוזיקאי שתוכלו להעלות על דעתכם היה שם, אם לא על הבמה אז בין הרוקדים בקהל. כמו ריהאנה:

'chella '15

A photo posted by badgalriri (@badgalriri) on

  • ופקא טוויגס שהייתה שם עם ארוסה הטרי רוב פטינסון:


  • גם היתה שם! מעבר להופעה מהממת על במת הפסטיבל בקליפורניה, היא נתנה ראיון מתוק ומתלהב במיוחד שישלהב אתכם עוד טיפה לקראת ההופעה שלה בארץ. היא מתקרבת לכאן בצעדי ענק:


  • הכיף בקואצ'לה היה מספיק פרוע כדי שיהיו גם נפגעים. פלורנס וולש, סולנית פלורנס אנד דה מאשין, סיפקה הופעה כל כך מסחררת בפסטיבל, שהיא שברה את כף רגלה במהלכה. מקווים שהיא תתאושש במהרה כי יש לה אלבום חדש לשחרר וסיבוב הופעות שלם לפניה.

  • יכול להיות שסיה שמעה את תפילותינו ומעתה והלאה תתן למאדי זיגלר חופשה קצרה מהקליפים שלה? דוגמנית העל היידי קלום שיתפה בטוויטר שלה תמונה עם פאת קרה-פלטינה טיפוסית של הזמרת, וכתבה: "יכולים לנחש לקליפ של מי אני מצטלמת?". יש לנו הימור.

  • ידעתם שיש סמטה על שם דייב גרוהל באוהיו? לא? אז הנה תירוץ מצוין לבקר בה – הפו פייטרז יגיעו לחנות מוזיקה קטנה בקרבת סמטת גרוהל, להופעה לכבוד יום התקליט שקורה בשבת הקרובה. כרטיסים לאוהיו מישהו?

  • עוד משהו מרגש שיקרה בשבת הקרובה במסגרת יום התקליט הוא חשיפתן של ההקלטות הראשונות של אלביס פרסלי. ג'ק ווייט קנה את ההקלטות לפני כמה חודשים ב-300 אלף דולר, לא פחות. ביום התקליט הקרוב הוא מתכנן לשחרר אותן מחדש על ויניל, וכדי לחגוג את המאורע המוזיקלי המרגש הוא מזמין מעריצים ברי מזל לחנות של חברת התקליטים שלו בנאשוויל כדי להקליט את עצמם בדיוק כפי שאלביס הקליט לפני כ-60 שנה.  

  • וגם זה קרה בנאשוויל השבוע: מודים שזה גילטי פלז'ר, אבל התגעגענו לקולה של כריסטינה אגילרה. הזמרת הקליטה שני שירים לפסקול התוכנית "נאשוויל" שמספרת על החיים בתעשיית מוזיקת הקאנטרי, וגם השתתפה בפרק מתוכה. בימים אלו הדיווה עובדת על אלבומה השמיני בהפקתו של פארל וויליאמס חסר המנוח. בינתיים קיבלנו ממנה משהו בכיוון אחר:

 

  • לא משאירים אף אחד מאחור: חברי להקת פרל ג'ם פתחו בדצמבר האחרון קמפיין מימון המונים במטרה לאסוף כספים לבית חדש עבור אימו של אנדרו ווד. אנדרו היה סולן הלהקה Mother Love Bone וחברם לסצינת הגראנג' בסיאטל בתחילת ימיה עד למותו בגיל 24, שהכה קשות בחברי הסצנה המתפתחת. אדי וודר, ג'ף אמנט וסטון גוסארד חברי פרל ג'ם השיגו דרך הקמפיין 36 אלף דולר, והוסיפו 40 אלף דולר מכיסם הפרטי. אימו של אנדרו, טוני ווד, שגרה עד כה בקרוואן בתנאים לא בטוחים והוציאה את מירב כספה על טיפולים בסרטן של בנה. חברי פרל ג'ם קנו השבוע בית חדש עבורה בכסף שאספו למטרה. התרגשנו. 
  • סצינת הגראנג' ספגה גם חדשות פחות טובות השבוע. ההקלטות של Temple of the Dog, פרויקט המחווה של כריס קורנל וחברי פרל ג'ם (עוד לפני שהיו פרל ג'ם) לאנדרו ווד, עומדות במרכזו של משפט זכויות יוצרים טעון. בעלי האולפן בו הפרויקט הוקלט מחזיק בהקלטות, אך חברת התקליטים ששילמה על ההקלטה ועל האולפן דורשת עתה לקבל אותן חזרה, וכריס קורנל לצידה. "לומר שיש לו (בעל האולפן) זכות לשמור את ההקלטות לא הגיוני יותר מלומר שלבעלים של מכבסה ציבורית יש את הזכות על הבגדים שכיבסת במכונת הכביסה שלו". 
  • אם עוד לא יצא לכם להכיר את הראפר הכי מצחיק והזוי בסביבה, טיילר דה קריאייטור, הנה ההזדמנות שלכם: טיילר הוציא בסוף השבוע שני שירים חדשים אחרי שנתיים של שקט מטריד, עם קליפ משוגע במיוחד לאחד מהם. לפני שהספקנו אפילו להחליט מה אנחנו חושבים, טיילר כבר שיחרר את האלבום המלא "Cherry Bomb". פצצות.


  • לא ברור על מה מיילי סיירוס עובדת, אבל כנראה שבקרוב נשמע שיר חדש שלה:

@raesremmurd werkin on yo next no flexed and @mikewillmadeit ovaaaa hurrrr sleeeeepin

A video posted by Miley Cyrus (@mileycyrus) on

 

  • שמועות די מרושעות על הוריו של לו ריד הושקטו השבוע על ידי אחותו. מריל ריד ווינר סיפרה על החיים לצד נביא האלטרנטיב בהתבגרותו, על הבעיות והחרדות שהוא פיתח בצעירותו, והתכחשה לאמירות שאביהם הרביץ לו. ריד הודתה שאחיה אכן עבר טיפולים בשוק חשמלי, אבל לא מהסיבה שהעלתה חשדות בעבר. "במהלך נעוריו, היה ברור שלו מפתח חרדה חברתית מתגברת ונמנע כמעט מכל קשר חברתי. הרופאים האשימו את ההורים וטענו שללו יש מחלה נפשית קשה, והורhי חשבו שאין להם ברירה. בעבר נאמר שהטיפול בשוקים חשמליים אושר על ידי הוריי כיוון שלו התוודה על צרכים הומוסקסואליים. זה פשטני כל כך. הוא היה דכאוני, חרדתי ומוזר". ולא בטוח איך עולם המוזיקה היה נראה אם הוא לא היה כזה. 
  • בתוכנית אמריקאית טראשית שמביאה זוגות העומדים להתגרש ל"בית משפט", בעל האשים את אשתו (בקרוב לשעבר) בכך ששכבה עם כל חברי הוו-טאנג קלאן. כל התשעה. היא הגיבה ואמרה שהיא רק התנהגה כמו כל גרופית כשפגשה אותם, חזרה איתם לחדר המלון שלהם ודיברה איתם כל הלילה על פוליטיקה. 

  • שתי פנים לג'וליאן קזבלנקס: הרוקר יגיע לישראל ביוני הקרוב להופעה עם להקתו הנוכחית, the Voidz, ועם זאת השבוע הוא הודיע שלהקת האם שלו, הסטרוקס, צפויה לחזור להקלטות ואולי גם להוציא אלבום בעתיד הקרוב. אז אפשר גם הופעה של הסטרוקס ביוני?

  • לא רק "ילדות רעות" מגיעות לברודווי: דיוויד בואי עובד על מחזמר שייקרא "לזרוס", שמבוסס על הסרט שלו מ-1976 "The Man Who Fell to Earth", בו בואי שיחק חיזר שיכור. המחזמר יכלול כמה מהקלאסיקות הגדולות שלו, וגם כמה שירים חדשים, שלפי המנהל האמנותי של המחזמר משתווים ברמתם לשירים הגדולים מעברו. נבדוק את הנושא.

  • ובינתיים, זוכרים את האסטרונאוט כריס הדפילד שביצע את "Space Oddity" בחלל וריגש את כל כדור הארץ? הוא מתכנן להוציא אלבום, שיכלול גם קטעים שהוקלטו בחלל החיצון. מכוון לכוכבים.

  • מדענים חנונים שרוצים להיות טיילור סוויפט? יש חיה כזאת? ברור שיש:

 הפינה של טיילור

  • טיילור הודיעה השבוע שאמה אובחנה כחולת סרטן, וביקשה ממעריציה להזכיר להוריהם להיבדק. אחרי כמה ימים של התייחדות עם המשפחה, היא חזרה לעבודה.

  • השקט היחסי בעולמה של סוויפט עומד להישבר עם קליפ חדש ל"Bad Blood" שייצא כל רגע, ויכלול כמה מהחברות והחברים המגניבים שלה – קארה דלווין, קנדריק לאמאר, היילי וויליאמס וזנדיה צפויים להשתתף בו. תתכוננו.

  • לא יכולים לחכות? הנה משהו שהוא כמעט קליפ של טיילור סוויפט, רק בסינית, ובפרסומת לטויוטה.