קרן פלס השיקה ביום חמישי האחרון מופע חדש, בו היא מנגנת בשני פסנתרים עם הפסנתרן והקלידן שלה עמרי בר, שהיה גם חברה הצמוד עד שנפרדו. במופע התארחו גם החברה הטובה מירי מסיקה ובעלה אורי זך. כאשר זך ובר ניגנו פלס ישבה במלוא יופיה על הפסנתר וזך אמר לה: "קרן אני לא יכול להתרכז, אני רואה לך את התחתונים". "אבל אורי, אנחנו כמו אחים", השיבה פלס. "האחים המוסלמים", סגר זך את הפאנץ.

אבל לא רק מופע חדש יש לקרן פלס להציע כרגע, אלא גם טור בעיתון וזעם עצור על מבקרים למיניהם, שמתפרץ כעת החוצה. על גל אוחובסקי, שהכליל את חבורת יוצאי "רימון" ביחד והשווה אותם ליוצאי כוכב נולד, אומרת פלס: "זה כמו שאני אגיד שכל מי שהוא הומו הוא כמו גל אוחובסקי".

חיקויים וירידות על מושיק עפיה, וידוי אישי על הציצי

מושיק עפיה, שאמר עליה בראיון שהוא יכול לכתוב שיר שלה תוך כדי שהוא מדבר עם הכתב, זכה מפלס בהופעה שלה לקטילה כסחנית במיוחד, לקול צחוקו של הקהל. פלס דיברה כמובן על הגבות של עפיה והדגימה איך נשמע שיר חתונות שלו, עם מבטא מזרחי, תנועות של ריקודי בטן ו"יאללה קיסריה! ככה הם אוהבים את זה!", צעקה, והקהל שלה  היה בטירוף. על מפגש מקרי עם עפיה סיפרה: "הוא ניגש אלי ואמר - 'במחילה, דברי הוצאו מהקשרם'".

מי שעוד חוטף הערב מפלס הם אנשי תוכנית "המצעד 7.0" בערוץ 3 של HOT, שירדו עליה ועל חברתה מירי מסיקה. "אין להם מושג מי זה ברכט, שלמחזה שלו כתבתי מוזיקה בתאטרון, אז שלא ידברו", אמרה. ועל העובדה שממשיכים להראות את התמונה המפורסמת שלה עם בגד הים, שחושפת את החזה הנאה שלה אמרה: "אני מתה על הציצים שלי, איזה כיף שיש לי ציצים ושאני אישה ושאני יכולה ללכת עם בגד ים, אז מה, אני רק ציצי?!".

>> גלעד כהנא על פסטיבל יערות מנשה, הנפילה מהבמה, פדופילים וסקס עם מעריצה