אין תמונה
דנה הולכת על הבננה. אינטרנשיונל

"מאז הזכייה בקדם אירוויזיון דנה אינטרנשיונל לא ישנה טוב בלילות", אומר מקורב לזמרת הלאומית ונציגת ישראל לתחרות האירוויזיון, שתתקיים ב-10 במאי בדיסלדורף שבגרמניה (דנה שובצה בחצי הגמר השני, ב-12.5). "חייבים לזכור שמדובר בייצוג של מדינה שלמה. ליד השם של השיר לא יהיה כתוב דנה, יהיה כתוב ישראל, כלומר ISR וזו אחריות גדולה. לא סתם בחרו אותה, לא סתם שולחים אותה, סומכים עליה שהיא תביא תוצאות, מאמינים בה, והלחץ מתחיל להיות מורגש, למרות שיש עוד חודש וחצי".

לא מתייחסת להימורים בהם היא רק במקום ה-15

הבוקר מוציאה דנה אינטרנשיונל את הגרסה הסופית לשיר "דינג דונג", המותאמת מבחינתה למעמד תחרות האירוויזיון. גרסה מעט שונה מזו שאיתה התמודדה בקדם אירוויזיון כאן בארץ, אותה עיבדו והפיקו מוזיקלית דורון פלסקוב, אסא רביב ועומרי אנג'ל. בקרוב תצא לשיר גם גרסת רמיקס המותאמת במיוחד להופעות, מסיבות ומועדונים בארץ ובחו"ל.

ההימורים סביב הסיכויים של דנה לזכות השנה באירוויזיון עומדים באתרי ההימורים הבריטיים המובילים סביב המקום ה-15, מה שלא מרגש במיוחד את אינטרנשיונל. הראל סקעת, כזכור, הוביל בהימורים לזכייה ולא זכה. "דיווה", לעומת זאת, השיר איתו זכתה דנה באירוויזיון 1998, היה אז רק סביב המקום העשירי בהימורים. בסביבתה של דנה מקבלים תגובות מעולות על השיר מרחבי אירופה ומאמינים במה שיקרה בערב התחרות על הבמה, בהופעה שתיתן בערב נתון מול שאר המתחרים ומקווים להתברג בצמרת, מה שיבטיח לאינטרנשיונל תחייה מחודשת לקריירה שלה בחו"ל.

פגישות בלונדון, הופעות בספרד והולנד

בחודש וקצת שנותר עד האירוויזיון צפויה דנה אינטרנשיונל להמשיך בהכנות קדחתניות, הכוללות טיסה לפריז, לבחירה ומדידה של השמלה שמעצב עבורה ז'אן פול גוטייה, המעצב הצרפתי שכעיצב את שמלת הנוצות המפורסמת מ-98'. בהולנד ובאירלנד תתראיין דנה לתוכניות אירוח מובילות, בספרד יש לה הופעות, בלונדון היא כבר היתה בפגישות כדי לסגור חוזים להופעות נוספות לפני ואחרי האירוויזיון.

הקליפ לשיר "דינג דונג", שצפוי להיות משודר בערוצי טלוויזיה בכל אירופה עד לתחרות יצולם ב-10 באפריל עם הבמאי אורי שיצר, אחד מבמאי הפרסומות המבוקשים בארץ בימים אלה, שבדרך כלל לא מצלם קליפים. הלבוש, התסריט והעיצוב של הקליפ עדיין לא נסגרו סופית, אבל מדובר בקליפ שלדברי גורמים בהפקה "הולך להוציא את דנה החוצה לאירופה כמו שצריך".

הקהל אוהב את "דינג דונג" לא פחות מ"דיווה"

את ההעמדה על הבמה בתחרות האירוויזיון עצמה בדיסלדורף יבצע הבמאי עתיר הניסיון עופר שפריר, שביים עד כה באירוויזיון את הנאמברים המוצלחים מאוד של "דיווה" עם דנה אינטרנשיונל עצמה, "השקט שנשאר" של שירי מימון ואת להקת עדן בשיר "Happy Birthday". שפריר צפוי להשאיר על הבמה לצד דנה את חמש המלוות היפות והשופעות עם המחשופים הגדולים שעמדו מצד שמאל (במבט מהקהל).

את השבועות שעברו מאז הקדם אירוויזיון העבירה אינטרנשיונל בחזרות, הקלטות של הגרסאות המחודשות והכנות, וכמובן בהופעות ברחבי הארץ עם "דינג דונג". הקהל, אומרים בסביבתה, ביקש את "דינג דונג" בהופעות לא פחות מאשר את "דיווה", מה שאולי מלמד על הפופולריות העולה של השיר, שממשיך לככב במצעדי ההשמעות בתחנות הרדיו.

>> שירי מימון על הקדם אירוויזיון: "הפאשלות היו שלהם ולא שלנו"