לפני חודש וחצי ילדה מירי מסיקה את תמר, בתה הראשונה שלה ושל המוזיקאי אורי זך. בשלב זה היא מעדיפה לשמור את תמר הרחק מעיני המצלמות אבל לא חוסכת במילים על יורשת העצר. "תמיד רציתי לקרוא לילדה שלי תמר. היא גם נראית פרי שחום נחמד".

"יש לי רצון להראות אותה לכל העולם כי אני רוצה להראות את עצמי לכל העולם, אבל אני צריכה להבין שהיא זה לא אני. התחלתי לקרוא טוקבקים והבנתי שיש אנשים מאד לא טובים. מספיק שאחד ישלח אליה איזו אנרגיה לא טובה, אני אמות".

מטריד אותך המשקל שלך אחרי הלידה?
"אני מתה מרעב כל הזמן. בהנקה אני כל כך רעבה, הרבה יותר מאשר בהריון. הנקה זה דבר שעוזר לרזות למי שיש שליטה עצמית, אבל לי אין שליטה עצמאית ואף פעם לא הייתה לי. אם יהיה מולי נייר טואלט אני מסוגלת לאכול אותו".

את הולכת לעבוד עכשיו באותה אינטנסיביות?
"יותר אפילו. זה מקצוע מאד ידידותי לגדל ילדים. בניגוד לאנשים שחושבים שזה יעצור להם את הקריירה, אני שואלת את עצמי למה לא עשיתי את זה קודם".

מירי מסיקה יצאה מבית חולים עם הילדה 3 (צילום: אלעד דיין)
מסיקה אחרי הלידה. רק אושר | צילום: אלעד דיין

בייביסיטר מקרן פלס

לקראת החגים מסיקה עומדת להוציא מהדורה מיוחדת של אלבומה האחרון "חדשות טובות" וב-25 בספטמבר היא תעלה על הבמה בהופעה ראשונה אחרי הלידה. כל זה בתקופה שנשמעים לא מעט קולות שטוענים שהבועה של חבורת "רימון", או בשמה השני- "המסיקות"- התפוצצה. "תמיד צחקתי על זה שאנשים באים בטענות לגלגלצ כאילו החיים שלהם תלויים בזה ואומרים 'צריך להפגין'. אני לא נמצאת שם. גם בזמר המזרחי, תאמין לי שהם לא צריכים את זה. זו עבודת שטח. מחתונה לחתונה הם הגיעו לקיסריה, לא בגלל הרדיו".

קרן פלס דיברה לאחרונה על ההתעלמות של הרדיו, את גם מרגישה את זה?
"אני לא מרגישה את זה, יש שני שירים מתוך האלבום האחרון שהושמעו מאד אבל זה בטח לא כמו שני האלבומים הקודמים".

את תעשי משהו כמו קרן פלס עם הדיל עם חברת קוסמטיקה?
"אני לא אשקר ואגיד שזה אידיאלי, אבל מה עדיף? שרית חדד עשתה את זה מזמן, זמרים מזרחים עשו את זה מזמן למכור ב-9.99 שקל. המטרה היא להגיע לכמה שיותר אנשים".

קרן כבר עשתה בייביסיטר לתמר?
"לא. יש גבול. קרן גם מאד עסוקה אבל יום אחד היא תעשה".

כמה ילדים את רוצה?
"חמישה אבל אני בטח לא אעמוד בזה. זה כמו שבפנטזיה אני רוצה להיות דקיקה אבל בפועל אני יותר רוצה לאכול".

>>  הכדור במגרש שלה: בר רפאלי ונדאל משחקים טניס