אמא ובת מעריצות של וואן דיירקשן (צילום: חדשות 2)
הבת מכנה את עצמה בשמו של חבר הלהקה. האם זורמת ומפרגנת | צילום: חדשות 2

תופעת ההערצה ללהקת "וואן דיירקשן" בישראל רושמת שיא חדש. מאות מעריצות של להקת הבנים הכי מצליחה בעולם הגיעו לכנס מיוחד בפארק הירקון בתל אביב, שנועד כדי לשכנע ולקרוא להבאת אלילי הבנות החתיכים לישראל. המיקום של הככינוס מסמל את המיקום שבו ראוי ש"וואן דיירקשן" יופיעו, אם וכאשר יגיעו לפה אי פעם.

המעריצות התקשטו בשלל חולצות, צמידים, עגילים ושלל אביזרים ממותגים עם "1D", כינוייה המסחרי של "וואן דיירקשן", הניפו שלטים, שרו שירים, ביצעו ריקוד "פלאש מוב" המוני, חגגו את הערצתן, והוציאו קריאה נרגשת למנהלי הלהקה בחו"ל ומפיקים ישראלים כדי שיביאו אותם ארצה.

בין המעריצות היו גם אם ובת, שנדבקו שתיהן בחיידק ההערצה. הבת מיי, אף מכנה את עצמה "מיי מאליק", כשם המשפחה של חבר הלהקה "זיין מאליק", והאם החליטה לזרום עם הרעיון ומפרגנת לה. "הבת שלי סחפה אותי לזה, לכן גם אני עם צמידים של 'וואן דיירקשן'", אומרת האם, ומוסיפה: "הם כל כך נחמדים, והשירים שלהם כל כך יפים, וזה עושה אותה כל כך מאושרת - אני לא רואה שום דבר מזיק בזה".

יו"ר פורום מעריצי "וואן דיירקשן" בישראל, נועה המר, אף מסרה הודעה, אותה הקריא ברוב חשיבות הכתב עידו סולומון: "הקריאה הנרגשת של המעריצות בפארק הירקון הגיעה למנהלי הלהקה, והם שוקלים (אם להגיע לכאן בעתיד). עדכונים בהמשך".

"וואן דיירקשן" יגיעו? בכלל לא בטוח

מבדיקת mako עולה כי מפיקים ישראלים שונים כבר בדקו את האפשרות להביא את "וואן דיירקשן" לישראל, אבל ההיתכנות הכלכלית של העניין בעייתית, כיוון שהלהקה דורשת סכומי כסף גדולים ואין בארץ (כנראה) מספיק מעריצות עם כוח הקנייה הנדרש כדי להנחית אותם בפארק.

כזכור, אליל הבנות הבינלאומי האחרון שנחת כאן היה ג'סטין ביבר, ומה שנראה כמו מנייה בטוחה שתמלא את פארק הירקון הסתיים בחשש להפסד כספי, כשלהופעה הגיעו אז "רק" כ-23 אלף מעריצות ומעריצים. הניסיון המר עם ביבר, ותופעת המעריצות ה"בליבריות" שהטרידו מפיקים מאז בבקשות להחזיר את הכוכב לארץ, רק הוסיפו לתחושה הכללית הלא טובה, שעולה מהפקות מהסוג הזה - מה שעל פניו נדמה כמו תופעת הערצה סוחפת שיכולה לגרוף המונים, עלולה להתגלות כהרבה רעש שמכסה על בלון מלא באוויר חם.

צפו בקליפ החדש של וואן דיירקשן, "You & I", בו חברי הלהקה הופכים אחד לשני.