שבוע אחרי המופע המגניב שלה בישראל, וליידי גאגא כבר הספיקה לבקר ולהופיע באיסטנבול שבטורקיה, אתונה בירת יוון, ולנחות כבר הבוקר בבריסל בירת בלגיה. בין ההופעות היא הספיקה גם לקדם את האלבום החדש שלה עם טוני בנט, "Cheek To Cheek", אלבום ג'אז שיצא השבוע לאור (כולל כאן בישראל), ובו בנט הותיק, שהופיע כאן יום אחריה והפתיע אותה על הבמה בפארק הירקון, וגאגא הצעירה ממנו ב-61 שנה מבצעים יחד שורת קלאסיקות ג'אז.

את הביקור שלה כאן בארץ חתמה גאגא בתמונה מהבריכה של המלון בהרצליה עם השתקפות של אורות רבים, אותה העלתה לאינסטגרם וצרפה אליה את המשפט: "תודה ישראל, האורות נראים כמו יהלומים". אבל את ההתייחסות המעניינת ביותר לביקור שלה בישראל שמרה גאגא לראיון שהעניקה מטורקיה לסוכות הידיעות הבינלאומית AP. בראיון נשאלה גאגא על ההגעה שלה לישראל, לעומת אמנים רבים שביטלו את בואם לכאן הקיץ בשל המלחמה מול החמאס בעזה.

"כשהייתי בתל אביב הרגשתי אנרגיה נפלאה"

התשובה של ליידי גאגא היתה לשאלה של איי.פי היתה: "הייתי מאוד בטוחה, בהסתמך על היחסים שלי עם גורמים פנימיים ואנשים פוליטיים. אנחנו ברי-מזל שיש לנו יחסים נהדרים עם אנשים בבית הלבן. הם גרמו לנו להבין שזה יהיה מאוד בטוח עבורנו בזמן שנהיה שם. אני מקווה לשתף בזה את העולם, שיידעו כולם שבטוח להיות עכשיו בתל אביב".

"אבל אני חייבת לומר", המשיכה גאגא, "ובמה שאני אומרת אני לא אומרת שמשהו רע היה עלול לקרות, שאני צוענייה שחיה מסביב לעולם, אז בראש שלי, כשהייתי בתל אביב - ואני שרה את זה בשיר שלי Gypsy' באלבום 'ARTPOP': תהיי הבית שלה רק להיום - זה היה הבית שלי כשהייתי שם, והרגשתי שם אנרגיה נפלאה".

האמת שכל הכבוד לליידי גאגא על הפרגון העצום כלפי ישראל בהגעה לפה, במופע עצמו וביחסי הציבור המעולים שהיא עושה לנו אחרי ההופעה. גל ההכרזות על הופעות מחו"ל בישראל בחורף הקרוב שכבר החל לשטוף אותנו, מעיד שישראל שוב על המפה, ואם המצב הבטחוני יישאר שקט, היה תמשיך להיות על המפה גם בשנה הקרובה, כולל בהופעות גדולות שיגיעו מחו"ל. וכן, לליידי גאגא יש חלק בזה.

אין תמונה
"האורות נראו כמו יהלומים". ליידי גאגא נפרדת מישראל

את זמן השהות שלה בטורקיה ניצלה גאגא ללבישת בגד מסורתי ולהפלגת נופש עם הצוות שלה שכללה מסיבה על המים. הנחיתה של גאגא ביוון עשתה הרבה רעש בתקשורת המקומית, כיוון שהליידי ירדה מהמטוס בשדה התעופה כשהיא לבושה בחלק העליון רק בחזיית הצדפים. די מהר היא גם סיפקה תמונות עירום מחדר המלון שלה. ייתכן שהאקטים האלה נועדו לעורר את מכירת הכרטיסים למופע שלה באולם האאוקה הענק באתונה, שמשמש בימים כתיקונם את קבוצת הכדורסל של מועדון פאנאתינייקוס.

ביום שאחרי המופע, שלא זכה להד תקשורתי חיובי (גאגא עצמה כתבה על כך בטוויטר), המעריצים היוונים חיכו לגאגא יום שלם מתחת למלון, בזמן שהיא היתה עסוקה ביחסי ציבור לאלבום עם טוני בנט. היא התנצלה בפניהם, אבל זה לא כל כך עזר, וכאשר חזרה למלון מגיחה בחוץ, נזרקה לעברה פחית בירה, שגרמה לה ולמאבטח שלה להתעצבן. הבוקר היא כבר נחתה בבריסל ומיהרה להישכב על פסנתר בשמלה כחולה. ליידי או לא ליידי. עד הפעם הבאה.

אין תמונה
ליידי גאגא נוחתת ביוון

אין תמונה
מתלבשת בהשראת פסלים יוונים עתיקים
אין תמונה
במלון באתונה
אין תמונה
כבר אמרנו שזו "שנת הישבן" בפופ העולמי?
אין תמונה
באמצע יוון: קמפין לאלבום הג'אז עם טוני בנט
אין תמונה
גאגא והמאבטח אחרי שזרקו עליהם פחית בירה באתונה

אין תמונה
ליידי אין בלו בבריסל